با توجه به به پخش برنامه‌های آموزشی در مقاطع مختلف از طریق صدا و سیما لازم به ذکر است که حدود ٣٠ نقطه کور در فارس وجود دارد که قادر به دریافت امواج رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی نیستند.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 10 September 2020

به گزارش تابناک فارس: باید کوشید تا با فراهم کردن گوشی‌های تلفن همراه، دانش آموزان مناطق محروم را در فراگیری دروس از طریق فضای مجازی یاری و از دغدغه خانواده‌ها کم کنیم.

همچنین ٨٠٦ نقطه کور در استان فارس وجود داشت که قادر به دریافت امواج رادیویی، تلویزیونی و اینترنت نبودند اما در حال حاضر این نقاط به حدود ٣٠ نقطه کاهش یافته است،البته وعده هایی درباره دریافت این امواج در دورترین نقاط فارس داده شده. حال باید دید و تعریف کرد!

علیرضا پاک فطرت درباره این موضوع گفت: نمایندگان در کنار آموزش و پرورش هستند و دغدغه امروز فرهنگیان و تامین نیاز امکانات آموزشی شان را به رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات انتقال خواهم داد تا بخش عظیمی از نیاز آموزش و پرورش دانش آموزان استان رفع شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان گفت: در کمیسیون عمران مجلس تلاش شده است با تصویب طرح ساخت حداقل سالانه یک میلیون مسکن برای معلمان و پرداخت وام با سود ۱۲ درصد و حل مشکل معیشتی معلمان، آن‌ها را بیش از پیش یاری کنند تا با آرامش خاطر بیشتری به آموزش و پرورش دانش آموزان بپردازند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار