مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از آغاز شور عاطفه‌ها از ۲۲ شهریورماه و با هدف جمع آوری کمک برای محصلان نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 12 September 2020

به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان ،محمد رسول شیخی زاده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: باهدف جمع‌آوری کمک برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند این نهاد در ابتدای سال تحصیلی با همکاری دستگاه‌های اجرایی سطح استان اقدام به برگزاری شور عاطفه‌ها با پویش ایران همدل می‌کند.
وی افزود: جشن عاطفه‌های امسال که با عنوان شور عاطفه‌ها نام‌گذاری شده، از تاریخ ۲۲ شهریور لغایت ۱۱مهرماه در کلیه شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.
شیخی زاده گفت: در این جشن تلاش می‌کنیم تا با کمک خیران نسبت به تأمین لوازم‌تحریر و پوشاک دانش آموزان و دانشجویان نیازمند اقدام کنیم.
وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت امروز جامعه که ایجاب می‌کند به فکر تهیه و تأمین گوشی هوشمند و تبلت برای محصلان باشیم نیاز است که خیران در این زمینه نیز همکاری و مشارکت داشته باشند.
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: با توجه به وضعیت جامعه و شیوع ویروس کرونا روش‌های الکترونیکی و غیرحضوری برای مشارکت در شور عاطفه‌ها در نظر گرفته‌شده است.
وی ادامه داد: پرداخت از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۴۷۳، اپلیکیشن‌های سکه، سنا و بله و همچنین شماره‌گیری کد دستور #۰۸۷*۸۸۷۷* از روش‌های نوین و سریع دیگر مشارکت در شور عاطفه‌ها است.
شیخی زاده گفت: همچنین در روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند در سطح کلیه شهرستان‌ها ایجاد می‌شود.
وی برگزاری شور عاطفه‌ها در سطح مدارس را از دیگر برنامه‌های امسال نام برد که با همکاری فرهنگیان و دانش آموزان برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: هم‌اکنون ۱۴ هزار دانش‌آموز و ۱۵۰۰ دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار