مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان:
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در هنگام بازدید و دیدار با رئیس جدید واحدبازرسی فنی ضمن تبریک به مناسبت انتصاب وی در این واحد حساس، بیان داشت: بازرسی سرزده، مستمر و مداوم در طول سال از پروژه‌های در دست اجرا به منظور بررسی کیفی و فنی اجرای کار در چهار چوب مشخصات و استاندارد‌های قابل قبول شرکت ملی گاز و مشخصات پیمان و تهیه لیست نواقص و اشکالات برای ارائه به مسئولین پروژه‌ها و مدیر عامل از مهمترین وظایف واحد بازرسی فنی است.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ 14 September 2020
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری در مورد نقش حساس واحد بازرسی فنی چنین گفت: کارکنان واحد بازرسی فنی دارای چشم‌های همیشه بیدارند و با رصد همیشگی نحوه اجرای پروژه‌ها و نظارت بر خرید کالاهاو تجهیزات استاندارد، ضریب اطمینان پروژه‌ها را ارتقاء بخشیده و این امر جایگاه ویژه بازرسی فنی را نشان می‌دهد.
وی افزود: خوشبختانه واحد بازرسی فنی در شرکت گاز استان کردستان مورد توجه خاص و ویژه‌ای بوده و اولویت اصلی در اجرای پروژه‌های گازرسانی است که از ابتدای شروع پروژه یعنی خرید تجهیزات، تجهیز انبار تا نصب انشعاب را رصد می‌کند و همیشه اهمیت بسیار بازرسی فنی در انجام پروژه‌ها مد نظر قرار می‌گیرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان بازدید مستمر و مداوم پرسنل بازرسی فنی را به منظور شناسایی نقاط بهبود دارای اهمیت دانست و اضافه کرد: با هدف شناسایی، تدوین و بازنگری استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های فنی و ایجاد بهبود در فرآیند انجام فعالیت‌ها، بازدید برنامه ریزی شده کارشناسان واحد بازرسی فنی، دارای اهمیت ویژه و حساسی است که می‌تواند در اتمام به موقع پروژه‌ها نقش اساسی ایفا کند و یکی دیگر از وظایف مهم بازرسی فنی نظارت بر نحوه نگهداشت تجهیزات، ایستگاه‌ها و کنترل و نظارت بر اجرای فرآیند‌ها است..
وی تاکید کرد: زمانی که کارشناسان بازرسی فنی متوجه مشکلی در پروژه می‌شوند باید آن را خیلی جدی و دقیق بررسی و برای رفع آن مشکل هوشمندانه بیاندیشند تا از تکرار آن جلوگیری شود. ما باید این دیدگاه را که بازرسی فنی گلوگاه است را اصلاح و تمام تلاشمان بر این باشد که پروژه‌ها با سهولت، کیفیت و امنیت کامل به بهره برداری برسند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان اشاره کرد: امیدوارم بتوانیم با اتحاد و یکپارچگی بین بازرسان فنی و واحد‌های خرید و اجرای طرح‌ها به هدف استراتژیک برنامه ریزی شده، دست یابیم.
در ادامه جلسه مهندس پیمان الهیاری رئیس جدید واحد بازرسی فنی ضمن خوش آمدگویی به مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان اظهارداشت: حساسیت و لزوم رعایت ایمنی و ملاحظات عملیاتى در واحد‌های بازرسی فنی بسیار پررنگ است و این واحد به عنوان چشم‌های بینای گاز‌های استانی وظیفه کنترل تمام فعالیت از لحظه خرید کالا برای پروژه‌ها تا نقطه پایانی و بهره برداری از آن را بطور مداوم و با حساسیت ویژه رصد می‌کند.
وی ادامه داد: بازرسی فنی از تجهیزات و تاسیسات ادارات تابعه موجب کاهش حوادث و جلوگیرى از بکارگیری اتصالات غیر استاندارد و نا ایمن شده و سلامت و اطمینان از عملکرد تجهیزات را تضمین می‌کند.
در پایان این جلسه کارشناسان واحد بازرسی فنی نکات فنی و کارشناسی مد نظر خود را برای بهبود و ارتقای فعالیت‌ها بیان کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار