نماینده، ولی فقیه در استان کردستان:
حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: عبودیت و اخلاص ویژگی اصلی یک بسیجی است و بنده افتخار می‌کنم که بسیجی هستم و آرزویم شهادت در این مسیر است.
کد خبر: ۸۹۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 14 September 2020

به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در مجمع عالی بسیج استان که در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: انسانی که در محضر پروردگار خود را قرار می‌دهد همه چیز خود را از مال، شهوات، نفسانیت و ... باید بدهد این تجلی یک فرد عابد در مقام عبودیت است و بسیجیان نمونه بارز این مهم هستند.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز بحث فضای مجازی به اندازه اصل انقلاب اهمیت دارد، گفت: فضای مجازی مضراتی دارد، اما ما باید با برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب از فواید آن استفاده کنیم لذا در این راستا جلسات مستمر را با حضور فعالان و صاحب نظران این عرصه به صورت ماهیانه در دستور کار دفتر قرار خواهیم داد.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: امیدواریم با حضور گروهی متشکل از افراد صاحب‌نظر و تاثیرگذار در این حوزه جلسات مستمری را برگزار کنیم و راهکار‌های مناسب برای استفاده مناسب از ظرفیت‌های فضای مجازی فراهم شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت و توان فکری همه مجموعه مدیریتی و بسیجیان استان بتوانیم در این استان اقدامات مؤثری را اجرایی کنیم.

منبع : کرد تودی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار