درسال تحصیلی جدید، نوشت افزار در مجموع به ارزش ۴۰ میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمندان استان اصفهان اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ 15 September 2020
 مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه هزینه این نوشت افزار‌ها از منابع دولتی و امدادی تأمین شده است گفت: ۱۸ هزار و ۸۲۹ دانش آموز زیر پوشش این نهاد هستند.

کریم زارع در ادامه به برگزاری طرح «شور عاطفه ها» از ۲۲ شهریور تا یازدهم مهر اشاره کرد و افزود: رویکرد اصلی در این طرح، کمک به جمع آوری نوشت افزار و دیگر تجهیزات ااکترونیکی دانش آموزان نیازمند با توجه به آموزش مجازی است.

وی با اشاره به راه اندازی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در میدان‌ها و معابر اصلی استان اصفهان در پس فردا اضافه کرد: مشکلات دانش آموزان نیازمند با توجه به پررنگ شدن آموزش مجازی ناشی از کرونا بیشتر شده که توجه ویژه نیکوکاران را می‌طلبد.
زارع افزود: مردم خیر و نوع دوست می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، پایگاه emdad.ir و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت کنند.

حدود ۲۲۰ هزار نفر در استان اصفهان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هستند که حدود ۴۰ هزار نفر آن‌ها دانشجو و طلبه و حدود ۱۹ هزار نفر آن‌ها دانش آموزند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار