به اطلاع شهروندان محترم شهر سنندج می‌رساند، هرساله با فرارسیدن فصل پاییز و تغییر دمای هوا، طعم و بوی آب نیز دچار تغییراتی می‌شود. این تغییرات دمایی موجب جابجایی (واگردانی) لایه‌های آب سد قشلاق شده و جلبک موجود در لایه‌های فوقانی آب سد به سمت لایه‌های میانی که آب خام از آن برداشت می‌شود، حرکت می‌کند.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 22 September 2020

 


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان ،  پس از انتقال آب خام از سد به تصفیه خانه آب سنندج و طی فرآیند تصفیه، جلبک موجود در آب حذف و اثرات ناشی از آن که ایجاد طعم و بو می‌باشد، با تزریق ازن به حداقل می‌رسد، اما با این حال مقداری طعم و بوی آن در آب باقی می‌ماند، چون غیر قابل حذف صد درصدی می‌باشد.

شرکت آب و فاضلاب کردستان با برخورداری از تصفیه خانه مدرن و مجهز و با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت، طی فرآیندی کامل آب را تصفیه و به استاندارد‌های لازم برای شرب مشترکین گرامی می‌رساند.

 همشهریان گرامی مطمئن باشند که آب شرب در شبکه توزیع از سلامت کامل برخوردار است و بدون هیچگونه نگرانی و یا دغدغه خاطر، نسبت به مصرف آن اقدام نمایند و همینطور اطمینان خاطر داشته باشند طی مراحل تصفیه، انتقال و شبکه توزیع، کیفیت آب توسط آزمایشگاه مرکزی شرکت که از مجهزترین و بروزترین آزمایشگاه‌های کشور می‌باشد و همچنین توسط دانشگاه علوم پزشکی استان، مورد آزمایش قرار می‌گیرد و تمامی آزمایشات، تأییدکننده کیفیت استاندارد آبی است که در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار