مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان:
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گازرسانی به مجتمع روستایی بزلانه از توابع شهرستان سنندج با حضور مهندس مرادنیا استاندار کردستان، مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان، دکتر ابراهیم زارعی معاوت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار شهرستان سنندج و مدیران ادارات و اهالی منطقه در روز سه شنبه مورخ ۰۱/۰۷/۹۹ به نیابت در روستای بزلانه که از جمله جاذبه‌های گردشگری استان است، افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۰۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 24 September 2020
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با نگاه دقیق‌تر به مسیر تردد سختی و دشواری طرح گازرسانی به این منطقه به خوبی اشکار می‌گردد.
وی افزود: با اتمام این طرح ۴ روستای شیلان، بزلانه، لره ول و عسکران از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند و تعداد ۱۷۰ خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: برای گازدار شدن این ۴ روستا ۱۹ هزار متر شبکه گذاری صورت گرفته وبرای این طرح گازرسانی ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی خاطر نشان کرد: برای اجرای خط تغذیه و طرح گازرسانی به این روستا‌ها ۱۰ هزار متر مربع سنگ شکنی انجام گرفته و ۵ هزار متر مکعب خاک سرندی از دیگر نقاط استان برای پوشش لوله‌های گاز تهیه شده است.
فعله گری در مورد وضعیت گازرسانی شهرستان سنندج این گونه توضیح داد: این شهرستان دارای ۱۹۶ روستای دارای سکنه است که قابلیت گازرسانی برای ۱۸۹ روستا فراهم است که تا کنون به ۱۵۹ روستا گازسانی صورت گرفته و عملیات گازرسانی در ۱۶ روستا در حال اجراء بوده و کار‌های مطالعاتی برای ۱۴ روستای باقیمانده در دست اقدام می‌باشد.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ضریب نفوذ در جمعیت روستایی شهرستان سنندج را ۹۰ درصد ذکر کرد که با اتمام طرح‌های گازرسانی فعال تا پایان سال جاری این ضریب به ۹۵ درصد افزایش می‌یابد.
فعله گری در پایان از زحمات واحد‌های اجرایی، پشتیبانی و حقوقی شرکت گاز استان کردستان و عوامل اجرایی پیمانکاران و کارشناسان و کارگران شاغل در طرح‌های گازرسانی که با جدیت در مناطق صعب العبور استان کردستان مشغول خدمت رسانی هستند تقدیر و تشکر نمود.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان این گونه سخنانش را به پایان برد: با تلاش و جدیتی که در چهره مصمم کارکنان شرکت گاز استان کردستان به خوبی مشهود است با شروع سال ۱۴۰۰ تعداد روستا‌های گازدار استان کردستان از مرز ۱۴۰۰ روستا عبور خواهد کرد و این مبداء تاریخ درخشانی در گسترش خدمات رفاهی استان کردستان رقم خواهد زد.
لازم به ذکر است با گازرسانی به این ۴ روستا تعداد روستا‌های گازدار استان کردستان به عدد ۱۳۳۴ روستا رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار