جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل جدید این انجمن جناب آقای عادل توحیدی نژاد در ساعت ۰۹:۲۰ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۱ با حضور مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان، رئیس مرکز امور اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان، کارکنان و مددکاران اجتماعی انجمن در دفتر انجمن حمایت زندانیان سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 26 September 2020
به گزارش روابط عمومی انجمن: جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل جدید این انجمن جناب آقای عادل توحیدی نژاد در ساعت ۰۹:۲۰ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۱ با حضور مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان، رئیس مرکز امور اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان، کارکنان و مددکاران اجتماعی انجمن در دفتر انجمن حمایت زندانیان سنندج برگزار شد.



در ابتدای جلسه فتحی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان ضمن تشکر از زحمات جناب آقای یدالله احمدی مدیرعامل قبلی انجمن و خیرمقدم به مدیرعامل جدید عنوان کرد: کار در انجمن فطری و ذاتی است، انجمن به دلیل غیرانتفاعی بودن فاقد بودجه دولتی بوده و بخش عظیمی از درآمد آن توسط فعالیت کارکنان انجمن تأمین می‌شود. رسالت انجمن رسیدگی به خانواده زندانیان می‌باشد. زندانیانی که به هر نحوی گرفتار زندان شده اند و خانواده‌های شان به نوعی بی سرپست اند، نیازمند رسیدگی می‌باشند؛ و این مهم با همکاری و تعامل بخش‌های مختلف میسر می‌شود تا در پناه خداوند متعال هیچکدام از مددجویان تحت پوشش به دلیل زندانی بودن سرپرست خانوار، دچار مضیقه و مشکلات مالی نباشد.
فتحی تأکید بر افزایش تعداد خانوار‌های تحت پوشش و گسترش سطح خدمات رسانی به آنان برای ارتقاء این امر از کل ظرفیت‌های نهاد‌های دولتی و دیگر مؤسسات و جذب افراد خیر در جهت بهبود کیفیت داشتند. با توانمندسازی خانواده‌ها به جای پرداخت مستمری به صورت ماهیانه در جهت اشتغال آموزی گام برداشته شود که لازمه این امر فراهم کردن بستر‌های مناسب شغلی از جمله مذاکره با مراکز تجاری (واردات- صادرات)، بازاریابی و حرفه آموزی است.
فتحی در ادامه سخنان از اعتبار و سوابق خدمتی مدیرعامل جدید انجمن حمایت زندانیان سنندج اظهار خشنودی نمودند و همچنین از اعتماد هیئت مدیره و در آخر از زحمات کلیه کارکنان انجمن حمایت زندانیان کمال تشکر را داشتند.



توحیدی نژاد ضمن تشکر از خدمات کارکنان انجمن و مدیرعامل قبلی، سرلوحه کار انجمن را در چهارچوپ فعالیت و اهداف نهائی این مؤسسه دانست؛ و بر سعی و تلاش انجمن در جهت رسیدگی هرچه بیشتر و بهتر به خانواده‌های تحت پوشش و انجام خدمت به این قشر آسیب پذیر جامعه تأکید داشتند، همچنین ایشان عنوان نمودند که وجود مشکلات مالی آسیب پذیری این خانواده‌ها را مضاعف می‌کند و بهبود وضعیت آنان را با کمک کارکنان انجمن سرلوحه کار خویش قرار دادند.

در پایان جلسه توحیدی نژاد از آموزشگاه رانندگی فجر وابسته به این انجمن و دیگر بخش‌های مختلف بازدید به عمل آوردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار