مدیر امور آبفا مریوان خبر داد:
مدیر امور آبفا مریوان گفت: در شهرستان مریوان، مشکل افت فشار و قطعی آب شرب ۱۵ روستا با ۲۱۳۹ خانوار (جمعیت مجموع ۸۵۰۰ نفر) با اقداماتی، چون تجهیز و بهره برداری چاه جدید، مهندسی مجدد الکتروپمپ شناور یا نصب الکتروپمپ جدید و سایر روش‌ها برطرف شده است.
کد خبر: ۹۰۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 28 September 2020
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک در کردستان ، محمد رشیدی اظهار کرد: پس از ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، اقدامات لازم برای برطرف نمودن مشکلات آب روستا‌های دارای مشکل این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: در همین راستا تاکنون در ۱۵ روستای شهرستان که دچار افت فشار و قطعی آب شرب بودند، آب شرب پایدار و کافی به صورت مستمر تأمین شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مریوان در ادامه گفت: در روستا‌های شهرانی، رخیلان، وله ژیر، بالک، درزیان و کلکه جان، چاه جدید آب حفر، تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت و به این ترتیب افت فشار و قطعی آب شرب این روستا‌ها برطرف شد.
رشیدی افزود: در روستا‌های محمده و برده رشه مهندسی مجدد و نصب الکتروپمپ جدید، در روستای کال علیا مهندسی مجدد الکتروپمپ شناور و در روستای کال سفلی مهندسی مجدد الکتروپمپ شناور و نصب الکتروپمپ جدید انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در روستای درگاه شیخان با تغییر روش نصب و مهندسی مجدد الکتروپمپ شناور، در روستای سرنژمار از طریق مهندسی مجدد و تعمیق و لایه روبی الکتروپمپ شناور، در روستای اسلام دشت با بهسازی و لایروبی چشمه و در روستای گمار لنگ با مهندسی مجدد الکتروپمپ شناور و افزایش دبی، تأمین آب پایدار روستایی انجام گرفت.
مدیر امور آب و فاضلاب مریوان در پایان تصریح کرد: در سایر روستا‌هایی نیز که احیانا دچار مشکلات تأمین آب باشند، به تدریج و طی برنامه‌هایی که تدوین شده است، تأمین پایدار آب انجام خواهد شد تا بتوانیم هرچه بیشتر رضایت روستانشینان این شهرستان را جلب نمائیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار