سردار سید صادق حسینی :
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در جنگ اقتصادی پیش روی کشور، حضور در عرصه تولید شیوه رزمندگان برای دفاع از میهن اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 28 September 2020
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک در کردستان ،سردار سیدصادق حسینی روز دوشنبه در مراسم افتتاح طرح توسعه واحد سیم و کابل کردستان در شهرک صنعتی شماره یک سنندج، اظهار داشت: ظرفیت و امکانات از نظر منابع، تجیهزات و نیروی انسانی برای تحقق شعار سال در کشور و به تبع این استان وجود دارد.
وی اضافه کرد: ایجاد این واحد تولیدی که زمینه اشتغال ۳۵ نفر را فراهم کرده اقدام موثری در راستای کاهش بیکاری و رونق و جهش تولید است.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: این واحد صنعتی علاوه بر تامین نیاز داخل برای تامین ارز کشور هم می‌تواند صادرات را در برنامه خود قرار دهد.
سردار حسینی یادآور شد: هم اکنون در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم و حضور در عرصه تولید شیوه‌ای برای دفاع از کشور است.
سرمایه گذاری ۵۵ میلیارد ریالی برای فاز توسعه واحد سیم و کابل
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هم در این مراسم گفت: در عرصه اقتصادی رسالت ما حمایت از سربازان اقتصادی است.
محمد دره وزمی تاکید کرد: در گذشته این واحد مفتول را وارد می‌کرد و امروز با افتتاح این طرح توسعه زنجیره تولید را ایجاد کرده است.
وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی فقط مواد خام را وارد و همه پروسه تولید سیم و کابل مسی در آن انجام می‌شود، افزود: برای اجرای این طرح توسعه ۵۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان هم در این مراسم به بسته‌های تشویقی بکارگیری مددجویان این نهاد در واحد‌های تولیدی اشاره کرد و گفت: اشتغال مددجویان یکی از دغدغه‌ها و برنامه‌های ماست که تاکنون در این رابطه اقدامات و تلاش‌های زیادی انجام شده که منجر به اشتغال تعداد زیادی از آن‌ها هم شده است.
محمدرسول شیخی زاده اضافه کرد: ۹ نفر از ۳۵ پرسنل این واحد صنعتی تولید سیم و کابل را مددجویان کمیته امداد تشکیل داده‌اند.
وی یادآور شد: به ازای بکارگیری هر یک نفر از مددجویان کمیته امداد، ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه یا پرداخت ۲ سال سهم بیمه کارفرما و در برخی نقاط که ضریب محرومیت بالا باشد هر دو این بسته اعمال می‌شود.
مدیرعامل شرکت صنایع ماد نوا کابل نیز در این مراسم اظهار داشت: سال ۸۹ شرکت تاسیس و عملیات احداث آن سال ۹۵ به اتمام رسید و سال ۹۶ تولید در این واحد آغاز شد.
وریا زاهدی پور افزود: سال ۹۷ این واحد صنعتی به تولید انبوه رسید و سال ۹۸ میزات تولید آن از ۲۰ تن به ۳۰۰ تن افزایش یافت.
وی اضافه کرد: از ابتدای شروع بکار این واحد صنعتی تعداد نیروی انسانی آن از ۶ نفر به ۳۵ نفر افزایش پیدا کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار