مهندس بهمن مرادنیا:
استاندار کردستان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کردستان گفت: در طرح مهار آب‌های مرزی توانستیم مجوز تبدیل ۹۶ هکتار از اراضی دیم استان را به اراضی آبی اخذ نماییم.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 07 October 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، مهندس بهمن مرادنیا استاندار کردستان صبح امروز چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کردستان که با حضور مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: این طرح بزرگ با مشارکت کمیته امداد و سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور اجرایی شد و در آینده نزدیک بخش مهمی از آن تحویل محرومین می‌شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه اجرای طرح نیروگاه‌های خورشیدی توسط خانوار‌های مددجو، کاری ارزشمند است، ابراز امیدواری کرد با تلاش ارزنده کمیته امداد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بسیج سازندگی، توانمندسازی این خانوار‌ها به سرعت اتفاق بیفتد.

مرادنیا تاکید کرد: هر کاری که برای توانمندسازی محرومان انجام شود خدمت بزرگی است و راهکاری برای زندگی آبرومندانه این قشر به شمار می‌رود.

وی در ادامه راه توسعه کردستان را در گرو تقویت طرح‌های کشاورزی و حوزه آب دانست و افزود: حذف عنوان کمتر توسعه یافته و محروم از کردستان با تلاش بیشتر برای تقویت این بخش محقق می‌شود.
استاندار کردستان اضافه کرد: اگر درآمد کشاورز کردستانی از ۲ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان در هکتار برسد مردمی ثروتمند خواهیم داشت و دیگر نیازی به کمک گرفتن در بخش‌های مختلف نخواهد بود.
وی با اشاره به اخذ مجوز برای تبدیل ۹۶ هزار هکتار اراضی دیم استان به اراضی آبی در قالب طرح مهار آب‌های مرزی گفت: امیدواریم جرای این طرح در آینده سرعت بیشتری بگیرد تا تحول بزرگی را در استان شاهد باشیم.

مرادنیا تاکید کرد: تمام مسوولان و دست‌اندرکاران این طرح دلسوزانه پای کار آمده‌اند و می‌توانیم با همراهی و همدلی موجود به تولیدی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و سال‌ها در شعار‌های اقتصادی ایشان جای دارد، برسیم
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار