مدیر مخابرات منطقه کردستان:
آزاد حکمت با اشاره به توسعه وتقویت دیتا و اجرای این عملیات به صورت فشرده در شهرستان مریوان افزود: پهنای باند دیتای این شهرستان طی هفته گذشته، با ۲.۵ برابر افزایش، ارتقاء داده شده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 10 October 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، وی ضمن تشریح برنامه‌های پیش بینی شده در راستای توسعه زیرساخت‌های شبکه دیتا و ایجاد امکان دسترسی برای مشتریان به سرویس‌های با کیفیت‌تر مخابرات، عملیات توسعه پهنای باند و UPLINK دیتا بدون هیچگونه قطعی و اختلال ارتباطی برای مشتریان در شهرستان مریوان انجام شد.
وی با اشاره به تداوم آموزش‌های مجازی و آنلاین، ضرورت تامین نیاز پهنای باند مشتریان و همچنین در نظر گرفتن موقعیت شهرستان مریوان به عنوان شهرستان مرزی خاطر نشان ساخت: این ظرفیت از ۴G (۴۰۰۰ مگ) به ۱۰G (۱۰۰۰۰ مگ) معادل ۲.۵ برابر افزایش یافته است.
حکمت با اعلام اینکه به منظور تامین نیاز‌های مشتریان در حوزه دیتا و سرویس‌های مبتنی بر آن تلاش‌های چشمگیری توسط این منطقه در شهرستان مریوان صورت گرفته است عنوان کرد: با اجرای این عملیات، پهنای باند این شهرستان در یک سال و نیم اخیر پنج برابر افزایش داده شده است.
مدیرمخابرات منطقه کردستان، بررسی و نیازسنجی از مشتریان توسط کارشناسان و مسولان این امر نسبت به استفاده از دیتا و تدوین برنامه‌ها و پروژه‌های قابل اجرا در این خصوص و با هدف توسعه و تقویت زیرساخت‌های لازم در این حوزه اظهارداشت: قبل از پرشدن ظرفیت‌های قبلی و پبیش بینی نیاز مشتریان برای ایجاد ظرفیت‌های جدید اقدام می‌شود تا در تامین نیاز‌های آن‌ها، کوچکترین مشکل و کمبودی به لحاظ ظرفیت‌های مخابراتی ایجاد نشود.
حکمت با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت‌ها و ارتقاء خدمات و سرویس‌های مخابراتی درشهرستان‌های مرزی استان یکی از استراتژی‌های دارای اولویت در منطقه است، افزود: به همین منظور فعالیت‌های چشمگیرو اقدامات مطلوبی برای توسعه زیرساخت‌ها در این شهرستان صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه توسعه و بهبود خدمات مخابراتی در مناطق مرزی در جذب گردشگران داخلی و خارجی و توسعه اقتصادی استان نقش بسزایی دارد، گفت: مخابرات منطقه برای تحقق این مهم، با همت همکاران و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود گام بر می‌دارد.
گفتنی است: در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار و ۸۰ مشترک ADSL و بیش از ۲۷۰ مشترک FTTH در شهرستان مریوان وجود دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار