معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان :
ذکریایی نژاد اذعان داشت : رفع دغدغه تولید کننده گان حوزه دام و طیور مبنی بر تهیه نهاده به عنوان یک ضرورت برای بخش کشاورزی اهمیت دارد.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 11 October 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، سیداحمد ذکریایی نژاد در جلسه برنامه ریزی مدیریت سنی مرغ گوشتی، مرغ سایز و شناسایی جمعیت دامی جهت تخصیص نهاده که به ریاست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و با حضور معاونین ستادی و نماینده سازمان صمت، و نماینده دامپزشکی استان کردستان برگزارشد اظهار کرد: تولید کنندگان بخش دام و طیور با رعایت دستورالعمل‌های وزارت جهاد کشاورزی می‌توانند از تخصیص نهاده بهرمند شوند.

وی افزود: طبق اعلام مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی تولید کنندگانی که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های وزارتخانه مبنی بر انجام واکسیناسیون دام و طیور، و پلاک کوبی دام‌های سنگین اقدام نمایند می‌توانند در راستای تامین نهاده اقدام نمایند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: طرح پرورش طیور گوشتی با سن کم و وزن ۱۷۰۰ گرم به عنوان یک طرح ضروری باید اجرایی شود.

وی با اشاره به افزایش کیفیت محصول تولیدی و ارتقاء سلامت مصرف کننده گان تاکید کرد: این طرح در راستای کمک به پایداری توسعه تولید و افزایش بهره وری در واحد‌های مرغ گوشتی و کاهش وابستگی به نهاده‌های دامی و کاهش هزینه تولید از طریق کاهش ضریب تبدیل و کاهش مصرف خوراک اجرا می‌شود.

ذکریایی نژاد یادآور شد:افزایش دوره‌های جوجه ریزی در کاهش ضایعات تولید از اهداف کلی این طرح است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار