کد خبر: ۹۰۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 14 October 2020

امروزه بخش اعظم کارهای ما به‌وسیله اینترنت انجام می‌شود. به‌خصوص در رزرو بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس برای مسافرت‌هایمان می‌توانیم بسیار سریع و راحت به کمک سایت‌های ارائه بلیط، این کار را انجام دهیم. درمورد رزرو هتل هم باز می‌توان به‌صورت اینترنتی اقدام کرد. امروزه اکثر مسافرانی که هرروزه از اقصی‌نقاط ایران به پایتخت سفر می‌کنند، رزرو هتل تهران خود را به‌صورت اینترنتی انجام می‌دهند. اما آیا همه سایت‌های رزرو هتل قابل‌اعتماد هستند؟ آیا می‌توان به همه سایت‌های ارائه رزرواسیون هتل های تهران یا سایر شهرهای ایران اعتماد کرد؟ برای پاسخ به این سوال باید برخی ویژگی‌ سایت‌ها را با هم مقایسه کنیم تا به اعتبار این نوع از سایت‌ها پی برده و برای رزروهای خود از آن‌ها استفاده کنیم؛ لطفا با ما همراه باشید.

بهترین سایت رزرو هتل تهران

یک سایت معتبر رزرو هتل باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

هر سایت معتبر ایرانی باید ابتدا «نماد اعتماد الکترونیک» داشته باشد. این نماد نشان‌دهنده آن است که سایت مربوطه با مجوز رسمی نهادهای کشور و تحت نظارت آن‌ها فعالیت می‌کند؛ بنابراین درصورت مشاهده هرگونه تخلف از چنین سایت‌هایی، به‌راحتی می‌توان به‌صورت قانونی آن را پیگیری کرد. این درحالی است که سایت‌های فاقد نماد اعتماد الکترونیک برای واریز و خرید اینترنتی قابل‌اعتماد نیستند. این نماد در پایین‌ترین قسمت سایت (فوتر) قرار گرفته و با کلیک روی آن، می‌توان اطلاعات ثبت نماد سایت مربوطه، موقعیت جغرافیایی، نام صاحب سایت و دیگر مشخصات آن را نظاره کرد. نماد اعتماد الکترونیک اولین نشان برای اعتماد به یک سایت است و نشان‌دهنده آن است که با خیال راحت می‌توان از آن خرید کرد؛ اما کنار نماد اعتماد الکترونیک، باید به نکات دیگری نیز توجه کنیم تا بعدها دچار مشکل نشویم.

پشتیبانی سایت‌ها نیز دیگر عامل تعیین‌کننده برای خرید از آن‌ها است. برخی سایت‌ها یک تیم پشتیبانی قوی دارند و به‌صورت 24 ساعته می‌توانند پاسخگوی مشتریان باشند. این درحالی است که برخی دیگر از سایت‌ها فقط در ساعات رسمی در دسترس هستند. یقینا سایتی که پشتیبانی 24 ساعته ارائه دهد، نسبت به سایتی که فقط تا ساعت 14 پاسخگوی تماس‌ مشتریان باشد، قبال اعتمادتر است. وقتی ما بدانیم درصورت وجود هرگونه مشکلی می‌توانیم به پشتیبانی رجوع کنیم، راحت‌تر از آن سایت خرید می‌کنیم؛ حالا خرید یک کالا باشد یا خرید بلیط یا رزرو هتل.  

بهترین سایت رزرو هتل تهران

بهترین سایت رزرو هتل تهران کدام است؟

خوشبختانه در کشورمان چندین سایت معتبر و کاملا قابل‌اعتماد برای رزرو هتل وجود دارد. می‌توان گفت معتبرترین این سایت‌ها، سایت «علی‌‌بابا» است. این سایت هم نماد اعتماد الکترونیک دارد و هم نمادهای قابل‌اعتماد دیگری را نیز اخذ کرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان نماد «اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی»، «دامنه نرخ بلیط شرکت‌های هواپیمایی»، «سازمان هواپیمایی کشوری» و «حقوق مسافر» را نام برد. همه این نمادها در قسمت فوتر سایت علی بابا قابل‌مشاهده هستند. بنابراین شما به‌‌راحتی می‌توانید برای رزرو هتل تهران در https://www.alibaba.ir/hotel/ir-tehran یا حتی سایر شهرهای ایران نیز روی سایت علی بابا حساب کنید؛ چراکه دامنه فعالیت این سایت همه شهرهای کشورمان را دربر می‌گیرد.

البته رزرو هتل های تهران همیشه از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است و دلیل این موضوع را می‌توان خیل عظیم مسافرت‌های روزانه به این شهر دانست. سایت علی بابا همچنین یک تیم پشتیبانی 247 نفره دارد که در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی مشتریان هستند. در روند رزرواسیون شما در این سایت هر مشکلی ایجاد شود، با خیال راحت می‌توانید به تیم پشتیبانی معتبر علی بابا مراجعه کرده و مشکل خود را حل کنید. از دیگر ویژگی‌های این سایت می‌توان به تعهد حرفه‌ای، روحیه پیشرویی پرسنل، حساسیت در پاسخگویی به نیاز مشتریان و کارکنان، هم‌دلی و تیم‌سازی دوستانه آن اشاره کرد.

در رزرو هتل از سایت علی‌بابا چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

سایت علی بابا برندی از شرکت پرافتخار توشا است که توانسته رضایت کاربران خود را تا اینجا حفظ کند. تیم مدیریت این سایت درصدد است تا هر روز، هر ماه و هرسال خدمات خود را بهبود دهد تا بتواند سطح گسترده‌تری از فعالیت‌های آنلاین را پوشش داده و کار مردم کشورمان را در امر رزرو بلیط، هتل و تورهای مسافرتی بیش از پیش تسهیل کند. برای اینکه بتوانید فعالیت‌های آنلاین خود مانند رزرو هتل تهران و سایر شهرها، تهیه بلیط هواپیما و سایر وسایل نقلیه و همچنین رزرو انواع تورهای مسافرتی را با دقت بالاتری انجام دهید، باید نکات زیر را درنظر داشته باشید:

  • با استفاده از تقویم قیمتی علی بابا می‌توانید از تخفیف‌های پیش‌روی هتل‌های کشور باخبر شوید.
  • برای لغو رزرو هتل تهران یا هر شهر دیگر می‌توانید به تیم پشتیبانی سایت مراجعه کنید.
  • با انتخاب شهر مقصدتان، لیست تصاویر و اطلاعات همه هتل‌های آن شهر برای شما نمایش داده می‌شود. اگر هدف شما تهران باشد، اطلاعات همه هتل های تهران در این سایت موجود است. شما به‌راحتی می‌توانید از روی تصاویر اتاق‌ها و اطلاعات مربوط به خدمات آن هتل‌ها، گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.
  • اگر در رزرو هتل خود دچار مشکل شدید، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید.

اگر چند بار از سایت علی بابا استفاده کنید، کار با گزینه‌های آن برایتان راحت‌تر خواهد بود. تجربه نشان داده، حدود 97٪ افرادی که از سایت علی بابا استفاده کرده‌اند، آن را به دیگران نیز پیشنهاد داده‌اند.

برچسب ها: رزرو هتل ، علی بابا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار