طبق آمار جدید وزارت کشور،دربین استانداری های سراسر کشور،متاسفانه استانداری کردستان رتبه ۲۹ کشوری را بدست آورده است .
کد خبر: ۹۰۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ 16 October 2020

دیگر نمی‌توانید بفرمائید عده‌ای از رسانه با حضور یک هم استانی مخالف هستند و از جا‌های دیگر تامین می‌شوند. این بار وزارت کشوری که حضرتعالی از آنجا برای استان محروم کردستان انتخاب شدید و کارنامه عملکردتان وقتی از سوی وزارت کشور اعلام شد نشان داد مدیریت شما و متخبین شما کاری کرده که از استان کردستان در رتبه‌های پائین جدول باشد و از سیستان همیشه محروم هم رتبه بدتری داشته باشیم.
آقای استاندار شما با انتخاب معلمین برای مدیریت؛ امور اقتصادی و سیاسی استان را همچون امور آمورشی به لجن کشیده اید و با حمایت از چهره‌های سوخته و نامدیران موجب گردید که کردستان رتبه ۲۹ کشوری را کسب نماید. البته برای شما که شهرت اقتصادی بودنتان در استان، کشور و منطقه بیان می‌شود شایسته نخواهد بود این رتبه؛ البته باید منتظر بود تا ببینیم که خبرنگاران دربار شما این مورد را چگونه ماست مالی می‌کنند.
انتخاب معلم برای فرمانداری، معلم برای روابط عمومی، انتخاب معلم برای معاونت سیاسی و. نتیجه اش همین می‌شود. شما بازنشسته را با لجبازی فرماندار حساس‌ترین شهر استان کردید. بیش از ۳ سال است با لجبازی اسرار دارید مرزی را یک طرفه رسمی کنید در حالی که در کشور همسایه از به رسمیت شناسنادن مرز سیرانبد به صورت رسمی خبری نیست.
آقای استاندار راستی از انتخاب مدیران یک شبه شما هم نباید گذشت؛ و لجبازی شما هم سبک نوینی برای استان به ارمغان آورد و نتیجه اش هم انتخاب مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است. دیگر وزارت کشور گزینه شما را انتخاب نکردند به صورت رسمی بیان داشتید که از حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان در جلسات خودداری شود. این برخورد‌ها در خور شأن شخص اول استان نیست.
البته از قدیم گفته اند وقتی می‌خواهی کسی را بشناسید بهتر است بدانید با چه کسانی دوست است. وقتی بخواهیم یک مدیر را بشناسیم باید به انتخاب روابط عمومی توجه داشت. شما در سه سال گذشته سه انتخاب داشته اید که هرکدام از یکی بدتر؛ یک معلم، یک مجری و یک عکاس؛ اینان چگونه می‌توانند بیان دارنده اعمال و ثمره کار‌های شما باشند. با ذکر اینکه تیم رسانه‌ای شما در ثمره اطلاع رسانی جایگاه خوبی ندارند. خلاصه تسلیت عرض می‌کنیم اخذ رتبه ۲۹ کشوری را آقای بهمن مرادنیا .
 
علی کرمی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار