مدیرکل دادگستری استان کردستان در دیدار با فرمانده مرزبانی استان اظهار داشت: مرزبانی با اتکا به مولفه های مردم مداری و اخلاق محوری رسالت خود را انجام می دهد
کد خبر: ۹۱۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ 20 October 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان کردستان، در این دیدار "مترقب" ضمن تبریک هفته ناجا و تقدیر از زحمات شبانه روزی مرزبانان در برقراری امنیت پایدار در مرز‌های استان، اظهار داشت:مرزبانی یکی از مهم‌ترین ارکان تامین امنیت پایدار به شمار می‌رود که به عنوان مظهر اقتدار نظام، نقش تعیین کننده‌ای در بهبود شاخص‌های امنیتی به عهده دارد.
وی افزود:بدون تردید تشکیل نیروی انتظامی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است چرا که این سازمان در طول سالیان متمادی با خلق حماسه‌هایی سرشار از ایثار و از خود گذشتگی، برگ‌های زرینی در کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسانده است.
مدیرکل دادگستری استان بیان داشت: بی شک اتکای مرزبانی به مولفه‌های خداباوری، مردم مداری و اخلاق محوری توانسته موجبات انجام رسالت و وظایف خطیر را تسهیل و تسریع نماید به طوری که امنیت و آسایش امروز جامعه، مرهون زحمات مخلصانه و اقتدار هوشمندانه مرزبانان جان بر کف است.
در ادامه این سردار "علیرضا مرزبانی" فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دستگاه قضائی به جهت تعامل و همکاری مطلوب با مرزبانی، گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی دو بال قدرتمند تامین امنیت هستند.
وی عنوان داشت: تعامل دو سویه ناجا با دستگاه قضائی باعث افزایش نظم و امنیت در سطح جامعه می‌شود.
سردار مرزبانی خاطر نشان کرد: مرزبانی با خلوص نیت و تمام قوا در خدمت آسایش و آرامش مردم است و خدمت صادقانه به مردم را افتخاری برای خود می‌داند.
گفتنی است، در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب سنندج و جمعی از مسوولان دادگستری استان نیز حضور داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار