مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی از برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی «من غدیری‌ام» با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و امام‌جمعه قم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 02 November 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین«حسن فرزانه موحد» ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: در این ایام برنامه های مختلفی در کانون فرهنگی هنری شهید صالحی قم برگزار می شود که برگزاری اختتامیه جشنواره «من غدیری‌ام» از آن جمله است.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با اشاره به ضرورت تبیین غدیر از سنین خردسالی و کودکی افزود: در همین راستا کودکان و خردسالان در این جشنواره ویژه دیده شدند.

وی در ادامه با اشاره به شیوه برگزاری  نخستین جشنواره  بین‌المللی «من غدیری‌ام» افزود: این جشنواره در دو بخش عمومی و کودک و نوجوان، برگزار شد.

فرزانه موحد با اشاره به بخش عمومی جشنواره من غدیری ام ادامه داد:این بخش شامل موضوعات رمان‌خوانی (بر اساس کتاب ناقوس‌ها به صدا در می‌آیند)، تاریخ دهه ولایت، عکاسی، کلیپ، حدیث نویسی، دابسمش و مدیریت فضای مجازی بود.

 وی به بخش کودک و نوجوان اشاره کرد و ادامه داد: این بخش در موضوعات رنگ آمیزی (ویژه خردسالان زیر 7 سال)، نقاشی (ویژه کودکان 5 تا 10 سال) و نامه‌ای به امام علی(ع) (ویژه نوجوانان 10 تا 16 سال) برگزار شد.

 مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با اشاره به جوایز این جشنواره گفت: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس، تلسکوپ و میکروسکوپ، دوچرخه، تبلت، کارت هدیه، و غیره  از جمله جوایز این جشنواره برای برگزیدگان است.

وی با اشاره به زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره گفت: اختتامیه جشنواره بین الملی «من غدیری‌ام» به مناسبت ولادت باسعادت پیامبر مهربانی (ص) و امام جعفر صادق (ع)  فردا (سه شنبه13آبان)  ساعت 18  با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و امام‌جمعه قم به صورت مجازی برگزار می شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی یادآور شد: از شبکه های مجازی زیر پخش خواهد شد:
https://www.instagram.com/tarhe_parvaz
https://instagram.com/NojavanTV

حجت الاسلام فرزانه موحد در پایان تصریح کرد: این جشنواره با همکاری کانون فرهنگی شهید صالحی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، استانداری قم، شهرداری قم، بنیاد بین المللی غدیر،دفتر تبلیغات حوزه های علمیه، سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و موسسه فرهنگی بشارت بهشت برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار