مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 20 هزار و 805 نفر از خدمات آمران سلامت در سراسر استان قم بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۱۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 07 November 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا بهرامی اظهار کرد:  بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر ورود دوباره نیروهای داوطلبِ مخلص و جوانان مؤمن و صالح برای مقابله با پیامدهای کرونا و تاکیدات رئیس جمعیت هلال احمر، طرح آمران سلامت با شعار «جامعه را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت می‌کنیم» همزمان در سراسر کشور با مشارکت جوانان و داوطلبان آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح 50 پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان قم استقرار یافت، گفت: 14 اکیپ سیار و 36 اکیپ ثابت در حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، خانه‌های هلال، میادین اصلی شهر، خیابان‌های پرتردد، ‌فروشگاه‌های بزرگ، داروخانه هلال احمر و ساختمان ستاد مستقر شدند.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف راهنمایی به افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، توصیه و تأکید به حفظ فاصله اجتماعی، امر به رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شأن و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه که از مهم‌ترین وظایف آمران سلامت است، اجرا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: جوانان و داوطلبان هلال احمر در قالب 5 تیم خانه‌های هلال و 45 تیم آمران سلامت در مکان‌های شلوغ و پرتردد با توزیع ماسک، بروشورهای آموزشی و استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده مردم استان قم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت کردند.

بهرامی تصریح کرد: از ابتدای اجرای این طرح 20 هزار و 805 نفر از خدمات آمران سلامت در سراسر استان قم بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح 653 نفر روز مشارکت داشتند گفت: 378 نفر از آن‌ها برادر و 275 نفر از آن‌ها خواهر بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: در روند اجرای این طرح، 6 هزار و 24 ماسک و 248 لیتر محلول ضدعفونی استفاده شده است.

طرح آمران سلامت جمعیت هلال احمر با شعار «جامعه را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت می‌کنیم» از ۵ تا ۱۵ آبان در سراسر کشور به اجرا درآمد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار