مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت:در هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخوانان برتر استان مرکزی تحت عنوان «همراهان همیشگی یار مهربان» تقدیر می شود.
کد خبر: ۹۱۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 08 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام « عباس دانشی» با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گرایش افراد به خواندن کتاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی در این راستا است.
وی با اشاره به اینکه در این هفته برنامه های مختلفی به همین منظور برگزار می شود، یادآورشد: اهدای کتاب به مناطق کمتر برخوردار استان با شعار همدلانه با یار مهربان در روز ۲۴ آبان ماه از برنامه های این هفته است.
وی همچنین از آغاز پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان استان مرکزی نیز خبر داد و گفت: این برنامه نیز از جمله برنامه های اولین روز از هفته کتاب در استان مرکزی است.
این مقام مسئول اهدای کتاب به کادر درمان استان مرکزی، اهدای کتاب به دو مرکز زندان اراک و مرکز باز پروری ویژه کودک و نوجوان استان، آغاز به کار طرح روستائیان و عشایر دوستدار کتاب و تقدیر از برگزیدگان دوره قبل را از دیگر برنامه های این هفته دانست و افزود: برگزاری سه نشست نقد و رونمایی از کتاب های تولید شده توسط مؤلفان استان و آغاز طرح مطالعاتی آثار آیت الله ملا فتحعلی سلطان آبادی اراکی با هدف تدوین کتاب مربوطه از دیگر برنامه ای این هفته است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزاری سه مسابقه کتاب خوانی مجازی با موضوعات بهداشتی، اجتماعی و مذهبی، انتشار فراخوان مسابقه کتاب سازی کودک و نوجوان، تقدیر از ناشران برتر استان در سالجاری ، رونمایی از ۴عنوان کتاب در موضوعات اجتماعی و خانواده، تقدیر از کتابخوانان برتر استان مرکزی تحت عنوان «همراهان همیشگی یار مهربان» را از برنامه های دیگر هفته کتاب و کتابخوانی در استان مرکزی برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار