حجت الاسلام پور ذهبی:
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بسیج حقوقدانان می‌تواند اگر شاهد تضییع حقی از عامه مردم در دستگاه‌های دولتی است را به عنوان مطالبه‌گر از مسئولان مطالبه کند.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 08 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از فارس کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه امروز در جمع اعضای کارگروه حقوق، قضا و امنیت بسیج استان کردستان، اظهار کرد: مدیر دستگاه‌ها همه باید آموزش‌های حقوقی را فرا بگیرند و این سازمان می‌تواند ظرفیت آگاهی‌بخشی را به خوبی برای آنان فراهم کند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: در کنار این مسئله اگر مردم نیز مشکلی داشته باشند با ورود سازمان بسیج حقوقدانان به عنوان مطالبه‌گر از مسئولان بخواهند مشکلات مردم را حل کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: معاون و مشاور حقوقی دستگاه‌های دولتی نیز در کنار مجموعه خود مدافع حقوق دستگاه خدمتی خود هستند با تعامل با سازمان می‌تواند پاسخگوی مطالبات این سازمان باشد.

وی بیان کرد: بسیج حقوقدانان می‌تواند در این شرایط معاون حقوقی دستگاه‌های دولتی را دور هم جمع کرده و چالش‌های پیش روی آنان را جمع‌بندی کند و در کنار آن نیز اگر شاهد تضییع حقی از عامه مردم هستند را به عنوان مطالبه‌گر از آنان مطالبه کنند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان افزود: اگر بتوان از این طریق حقوق تضییع شده مردم را پس گرفت که بسیار اتفاق مهمی خواهد افتاد در غیر این صورت از طریق رسانه‌ها آنان را می‌توان به چالش کشید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار