رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان از کاهش ۱۷.۶ درصدی تردد در جاده‌های استان کردستان در پی اعمال محدودیت‌های کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ 08 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، دانش زندی رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طبق پایش دوربین‌های نظارتی این اداره کل در ۵۸ محور اصلی و فرعی استان در تاریخ ۱۲ تا ۱۶ آبان سال جاری ۳۶۱ هزار و ۳۹۶ مورد تردد به ثبت رسید.

او با بیان اینکه این آمار در مقایسه با پنج روز آخر هفته ماقبل (پنج تا ۹ آبان) از ۷۷ هزار و ۳۶۳ مورد تردد معادل ۱۷.۶ درصد کاهش برخوردار است، بیان کرد: در هر ساعت، پنج روز (۱۲ تا ۱۶ آبان) به صورت متوسط حدود ۱۴۷ مورد تردد در جاده‌های استان ثبت شد.

زندی گفت: در این مدت محور‌های سنندج - کامیاران و سنندج - دهگلان پر ترددترین محور‌های استان بودند و ۱۵ درصد دستگاه‌های مشاهده شده با آمار ۱۹۶ هزار و ۷۴۳ مورد مربوط به خودرو‌های سنگین و باری بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: سازمان حمل و نقل جاده‌ای استان دارای سامانه‌های حمل و نقل هوشمند شامل شماره گویا ۱۴۱، تارنمای www.۱۴۱.ir، شماره پیامکلی ۱۰۰۰۱۴۱ سامانه اعلام مسافت شهر‌ها و محدویت‌های ترافیکی و هواشناسی جاده‌ای است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار