سرهنگ برزو مرادی:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: در حال حاضر بر اساس برآورد اولیه 15 هزار موتورسیکلت در 18 پارکینگ سطح استان توقیف شده که مربوط به قبل از سال 98 هستند و به اصطلاح به آنها موتورسیکلت‌های رسوبی می‌گویند.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 10 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، سرهنگ برزو مرادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان در نشست خبری صبح امروز با خبرنگاران بیان کرد: در حال حاضر ۱۵ هزار موتور سیکلت به اصطلاح رسوبی در تمامی پارکینگ‌های استان کردستان وجود دارد.
سرهنگ مرادی افزود: در ۱۸ پارکینگ استان کردستان ۱۵ هزار موتور سیکلت وجود دارد که طبق دستور و برای حال هموطنان عزیز تسهیلات ویژه‌ای برای این موتور سیکلت‌ها در نظر گرفته شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان عنوان کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی موتورسیکلت در داخل پارکینگ است که می‌تواند ازلحاظ اقتصادی سبد خانوار خوبی برای خانواده‌ها باشد، در این راستا طبق این طرح موتور‌ها به صاحبانشان تحویل داده می‌شود.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه بدون بیمه‌نامه شخص ثالث، موتورسیکلت تحویل داده می‌شود، ذکر کرد: رایزانی‌های لازم صورت گرفته که بیمه مرکزی تمام جریمه‌های مربوط به دیرکرد بیمه را ببخشد که بعد از تحویل آن مالکان‌ می‌توانند وسیله نقلیه را بیمه کنند.

وی به دومین تسهیلات تحویل موتورسیکلت اشاره کرد و ادامه داد: کسی که در حین رانندگی دستگیرشده باید حتماً گواهینامه موتور داشته باشد، اما در این طرح بدون گواهینامه موتورسیکلت تحویل داده می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از پلاک‌ها قدیمی هستند و در سن فرسودگی قرار دارند و بایستی اوراق می‌شدند، اما همچنان در این طرح بدون اوراقی ترخیص می‌کنیم.

سرهنگ مرادی بیان کرد: این فرصت ویژه و استثنایی به مدت دو ماه اجرا خواهد شد و صاحبان این وسیله نقلیه می‌توانند به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

وی با اشاره به هزینه بالای پارکینگ، خاطرنشان کرد: هزینه پارکینگ هر شبانه‌روز در مرکز استان ۴۸۰ تومان و سایر شهرستان‌ها۳۰۰ تومان است درواقع هزینه پارکینگ با حداکثر تخفیف به متقاضیان ارائه خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان، افزود: بعدازاین فرصت دو ماه درصورتی‌که مالکان موتورسیکلت نسبت به تحویل آن مراجعه نکنند با دستور قضایی وسیله نقلیه فروخته می‌شود.

سرهنگ مرادی در پایان یادآور شد: این طرح به‌منظور حمایت از مردم در حال اجرا است لذا از مردم استان درخواست دارم نسبت به تحویل موتورسیکلت توقیف‌شده اقدام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار