رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: امسال در روز قم برنامه های فرهنگی متنوعی در نظر گرفته شده است و امیدواریم برای سال آینده با برنامه های بهتر ظرفیت های قم معرفی شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 11 November 2020

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی با بیان اینکه ورود حضرت معصومه (س) به قم با پیشنهاد شورای اسلامی شهر و مصوبه ای که داشت این روز به نام روز قم نامگذاری شد، اظهار کرد: به دنبال تصویب نام گذاری روز قم در شورای اسلامی شهر قم در شورای فرهنگ عمومی نیز این موضوع تصویب شد.

وی با اشاره به اهداف مختلفی که برای این نام گذاری متصور است، تصریح کرد: قم دارای ظرفیت های بسیاری است که یکی از راه هایی که به میمنت این روز مبارک قم را بیشتر معرفی کرد و ظرفیت های آن را نشان داد همین نام گذاری بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با محدودیت هایی مواجه هستیم و نتوانستیم آنگونه که باید و شاید فضای بیشتری را برای برنامه های بیشتری در گرامیداشت روز قم اختصاص بدهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اقداماتی که متناسب با شرایط و زمان کنونی بود در حال انجام است، تصریح کرد: برنامه های متنوعی در زمینه عمرانی و بوستان ها، نام گذاری کوچه ها و خیابان ها با نام شهدا و برنامه های متنوع فرهنگی هنری پیش بینی شده است.

جلالی بیان کرد: بوستان یادمان شهدا برای گرامیداشت 6 هزار و 90 شهید در بوستان ایجاد شده و به تعداد شهدای قم نهال کاشته می شود و در حقیقت یادگاری برای مجموعه شهر است و ما معتقدیم آنچه که اهمیت دارد زنده نگه داشتن راه شهدا در کنار نام گذاری بوستان ها و معابر به نام شهداست و این مسؤولیت مهم مسؤولان نظام است و باید دین خود را به شهدا ادا کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال آینده تمام ظرفیت های فرهنگی و سرمایه گذاری به لحاظ موقعیت خاص قم را بتوانیم بیشتر معرفی کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار