مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان به اتفاق نماینده ولی فقیه در کردستان از مراحل پیش تولید سریال فاخر سنجر خان و عمارت آزموده از لوکیشن های این سریال بازدید کردند
کد خبر: ۹۱۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 12 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کردستان؛ حجت السلام پورذهبی در این بازدید ضمن تقدیر از گروه تولید سریال سنجرخان گفت: این سریال هم به تقریب قلوب و هم به وحدت مذهبی کمک میکند و هم به تقویت تمامیت ارزی کشورمان کمک میکند و نشان می‌دهد که در تمام دوران‌ها افراد میهن پرست، متدین و جانباز وطن بودند و این مورد از مواردی است که بکر مانده است.
لطیفی کارگردان سریال هم ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های چند ساله آن گونه که شایسته است به ثمر بنشیند و گفت: ما آماده تولید هستیم فقط به خاطر مسائل کرونا جانب احتیاط را پیش گرفته ایم.
جلالی تهیه کننده سریال هم گفت از ۳۶۵۰ نفر علاقه‌مند به بازی در این سریال تست گرفته ایم و تقریباً ۱۶۰ بازیگر اصلی داریم که تست بازیگری آن‌ها تایید شده است که ۱۵۰ نفر از این افراد بازیگران مناطق کردنشین هستند وبه زودی تولید سریال کلید میخورد.
این سریال با نویسندگی زنده یاد ضیاءالدین دری، تهیه‌کنندگی حسین جلالی، وکارگردانی محمدحسین لطیفی در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار