طرح حمایتی پائیزه کتاب از امروز شنبه بیست و چهارم آبانماه همزمان با روز ملی کتاب و کتابخوانی و همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 14 November 2020

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن اعلام این خبر بیان کرد: این طرح با اختصاص ۲۰ درصد یارانه خرید از روز شنبه (۲۴ آبان) آغاز شده و تا ۳۰ آبان ادامه دارد.

حسین ابراهیمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۲ کتابفروشی مرکز استان و شش کتابفروشی سایر شهرها در این طرح مشارکت دارند.

وی افزود:  انتشارات جنگل جاودانه، طاعتی، وارسته، بوستان کتاب، پاتوق کتاب، خانه کتاب، روزگار، روشنان، شهر کتاب، ماه نو، مرکز فرهنگی آسمان، مرکز فرهنگی بهشت، مژده، میرزایی، نشر شمیم مهر و اندیشه، اردیبهشت، رستگار (دو شعبه)، فرازمند، دیبا، باقری، و کودک و نوجوان باز باران در رشت؛ روشنا و معلم در بندر انزلی، خانه کتاب و شهر کتاب لاهیجان و خاوری و شهر کتاب لنگرود، کتابفروشی‌های همکار در طرح «پائیزه کتاب ۹۹» هستند.

وی با بیان اینکه در طرح «پائیزه کتاب» سقف خرید برای هر خریدار ۲۵ درصد نسبت به طرح تابستانه کتاب ۹۹ افزایش داشته است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از یارانه خرید تا سقف ۲۰۰ هزار تومان بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح حمایتی پائیزه کتاب هستند و ارائه تخفیف در این طرح فقط شامل کتاب های چاپی است و کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، چاپ آفست، بدون شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند، در این طرح قرار نمی گیرند.

ابراهیمیان با بیان اینکه علاقه‌مندان برای مشاهده جزئیات بیشتری از کتابفروشی‌های عضو طرح می‌توانند به آدرس tarh.ketab.ir مراجعه نمایند، یادآور شد: سال گذشته ۲۰ کتابفروشی از ۱۷۰ کتابفروشی استان مجری طرح «پائیزه کتاب» بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار