مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از آغاز به کار فعالیت واحد سیار پیک کتاب با هدف اهداء کتاب درب منازل فعالین عرصه کتابخوانی در استان قم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 14 November 2020

به گزارش تابناک قم، حامد حجتی با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی به تشریح فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در این هفته پرداخت و اظهار کرد: در نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی واحد سیار شهری پیک کتاب در استان قم را با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دنیای کتاب راه اندازی کردیم.

وی ادامه داد: وظیفه پیک کتاب در شرایط کرونا این است که درب منازل اعضای فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دنیای کتاب و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه کتابخوانی مراجعه کرده، به آنها کتاب هدیده داده و گفت وگویی مبتنی بر ویژگی های خوب کتاب با آنها داشته باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به اینکه این طرح تا پایان هفته کتاب و کتابخوانی ادامه دارد، گفت: یک روز این هفته نیز پیک کتاب به یکی از روستاهای قم خواهد رفت و در روستا نیز اهدای کتاب صورت خواهد گرفت.

حجتی از اجرای برنامه «قصه شب» در محل دنیای کتاب خبر داد و گفت: این برنامه نیز در این هفته از ساعت 18 به اجرا می رسد که طی آن هر روز یکی از مربیان کانون به صورت زنده برای کودکان و نوجوانان قصه گویی خواهد کرد؛ این برنامه از صفحات مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دنیای کتاب و پیک امید به صورت زنده برای مخاطبان پخش خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این هفته زمینه برقراری ارتباط بین نویسندگان مطرح کتاب کودک و مخاطبان را نیز به صورت مجازی فراهم کردیم، خاطرنشان کرد: تمام این برنامه ها با توجه به شرایط کرونایی تدارک دیده شده که امیدواریم مجموع این برنامه ها بتواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند.   

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار