فرمانده ارشد ارتش در قم گفت: باید بدانیم هر صندلی مسوولیت حاصل خون ۷۲ شهید است و اگر خود را مدیون شهدا بدانیم هرگز اجازه نمی دهیم که اجنبی به خاک این کشور نزدیک شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 16 November 2020

به گزارش تابناک قم، علی اسدی یکشنبه شب در مراسم رونمایی از 40پلاک کوچه و خیابان به نام شهدا که در مجتمع امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت به شمار می روند و مسوولین خادمان شهدا هستند.

 وی با بیان اینکه حضور در محفل یادمان شهدا توفیق می خواهد بیان کرد: 40پلاک مزین به نام شهدا به همت کنگره شهدا و شهرداری قم بر روی معابر نصب می شود که این اقدام می‌تواند یادآور رشادت و دلاوری شهدا باشد.

فرمانده ارشد ارتش در استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیادی عنوان کرد: نباید گمان کنیم هر آنچه که ما می دانیم دیگران نیز می دانند بلکه باید تمام خاطرات جنگ و رشادت های رزمندگان بیان شود تا در تاریخ ماندگار شود.

 وی افزود:همانگونه که رهبری فرمودند برای اثربخشی اقدامات شهدا در سطح جامعه باید خصوصیات شهدا و آرمان های آنان را بشناسیم و بدانیم چه هدف و مقصدی را پیش روی خود داشتند.

اسدی تصریح کرد: باید بدانیم هر صندلی مسوولیت حاصل خون ۷۲ شهید است و اگر خود را مدیون شهدا بدانیم هرگز اجازه نمی دهیم که اجنبی به خاک این کشور نزدیک شود.

وی اضافه کرد: شهدا کاری الهی کردند و امانتی به ما سپردند که باید در حفظ و نگهداری آن دقت کنیم و در این راستا قسم می خوریم که از عقاید شهدا کوتاه نمی آییم و مسیری که به ما یاد دادند مسیر استقامت و پیروزی است.

فرمانده ارشد ارتش در قم بیان کرد: وقتی در مکتب سرخ شهادت گام برداشتیم چه زنده بمانیم و چه شهید شویم در راه حق گام های استواری برمی داریم زیرا عقیده داریم جبهه حق شکست نمی‌خورد.

 وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و سیره شهدا امانتی است که باید حفظ شود تابه دست صاحب اصلی آن برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار