مدیر مخابرات منطقه کردستان:
آزاد حکمت با اعلام اینکه توسعه زیر ساخت های دیتا و دسترسی به اینترنت در نقاط روستایی از اهداف مخابرات منطقه است افزود: ظرفیت پهنای باند اینترنت در روستای بیساران از توابع شهرستان سروآباد ۵۰ برابر ارتقا و توسعه داده شده است.
کد خبر: ۹۱۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 16 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، وی ضمن تاکید بر این مهم که ارائه خدمات و محصولات مخابراتی در سطح استان به منظور تحقق عدالت اجتماعی و بهره مندی مشتریان از سرویس‌های مخابرا ت باید یکسان باشد اظهارداشت: به همین منظور و ضرورت تامین نیاز‌های ارتباطی و مخابراتی روستا نشینان، با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم در روستای بیساران، ظرفیت پهنای باند اینترنت در روستای بیساران افزایش یافته است.

وی خاطر نشان ساخت: روستای بیساران یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین روستا‌های استان کردستان است که پهنای باند اینترنت در این روستا قبل از انجام پروژه یادشده ۲۵ مگابایت بوده است.

حکمت اضافه کرد: اجرای این عملیات علاوه بر ارتقای کیفیت دسترسی مشتریان، موجب افزایش پهنای باند اینترنت به بیش از ۵۰ برابر ظرفیت قبلی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات و سرویس‌های مخابراتی یک اصل مهم برای مخابرات محسوب می‌شود افزود: تمام تلاش و توان این مجموعه برجلب اعتماد، حفظ مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری به واسطه ارائه خدمات مطلوب است.

وی عنوان کرد: از آنجاییکه مشتریان به عنوان سرمایه‌های اصلی شرکت، می‌توانند نیاز‌های ارتباطی و مخابراتی خود را در حد معقول از مخابرات مطالبه کنند باید در شناسایی نقاط ضعف و قوت به صورت همراهان دلسوز یاریگر این مجموعه باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار