از آغاز دولت تدبیر و امید تا به حال در حافظه هر کردستانی وعده ها و قول های آقای روحانی، رئیس جمهور منتخب اکثریت مردم کردستان در زمان انتخابات ثبت شده اما چنان که معلوم است قرار نیست این وعده ها جامه عمل به خود ببینند؛حال می توان به آقای روحانی گفت ، ریاست جمهور محترم دیگر حنایت نزد مردم محروم کردستان رنگ ندارد.
کد خبر: ۹۱۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 22 November 2020
طبق تقسیمات کشور تا قبل از به پای کار آمدن دولت تدبیر و امید، کردستان دارای یازده شهرستان شناخته شده بود، اما به وضوح معلوم است در دولت تدبیر و امید؛ جغرافیای کردستان دچار تغییر و تحولات قابل توجهی شده است.

اگر به یکی از منابع موثق مجلس شورای اسلامی (خانه ملت) نگاهی بیاندازید و در درون این سایت به قسمت نقشه‌ی ایران و بر روی استان کردستان ضربه بزنید، شاهد این هستیم که در بین اسامی نمایندگان منتخب مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی نمام یکی از نمایندگان استان کرمانشاه (منطقه اورامانات) وجود دارد، و آثاری از شهرستان بیجار و نماینده این شهرستان نیست شهرستانی که حوزه‌ی انتخابیه آن به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.

یعنی نتیجه مرحله دوم انتخابات بیجار تایید نشده است، یا نماینده منتخب مردم بیجار رد صلاحیت شده است و یا شاید قرار بر این است که ساختار جغرافیایی استان کردستان تغییر کند؟

اما در این اوضاع آشفته بازار و اداره مملکت توسط دولت، ایا این بحث آنقدر بی اهمیت است که استاندار بومی و محبوب دل‌های هر کردستانی هیچ واکنشی نسبت به آن نشان ندهد، البته شاید مشکل از رئیس ستاد برگزاری انتخابات در کردستان و معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان باشد و موجب گردد که استاندار برای حفظ انتخاب‌های شخصی خودشان هیچ سخنی نگویند.

یعنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی آنقدر دنبال کننده مطالبات مردم اند که هیچ وقت آزادی جهت بررسی سایت‌هایی که پوشش دهنده اخبار و فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی هستند، بزنند.

البته این شش عزیز مشغول به کار‌هایی خیلی مهم و بسزا در تغییر وضعیت استان هستند، اقداماتی، چون آبرسانی با دبه به روستا‌های استان و همچنین دکتر‌های گرانقدر در حال صدور مجوز واردات دارو و از همه مهمتر در حال رایزنی برای جا به جا کردن یک مدیر مدرسه برای مدیریت یک نهاداند.

لطفاً به این شش عزیز منتخب مردم بفرمایید که سری به سایت‌های خبری و پوشش دهنده اخبار مجلس (خانه ملت) حداقل بزنند.

آقای روحانی عاجزانه تقاضا داریم حداقل به نماینده خود در کردستان و سکان دار استان بفرمایید که بدانند تنها در آموزش و پرورش مدیر لایق برای ادارۀ استان پیدا نمی‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار