مهندس فعله گری:
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در جلسه‌ای که با حضور جمعی از اعضای هیات رئیسه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید اظهار داشت: در عصر حاضر، سازمان‌ها برای دستیابی به موفقیت در همه زمینه ها، باید به انتظارات اجتماعی و احکام اخلاقی واکنش مناسب نشان دهند و با رعایت اخلاق کار و مسئولیت اجتماعی، به بهترین نحو این گونه انتظارات را با هدف اقتصادی سازمان تلفیق کنند تا دستیابی به اهداف بالاتر و والاتری را امکان پذیر سازند..
کد خبر: ۹۱۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ 23 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری در این جلسه، ارائه خدمات مستمر و مداوم به مشترکین را ضروری دانست و گفت: مسئولیت اصلی و اساسی شرکت گاز استان کردستان تامین گاز مصرفی مشترکین است که بهبود رفاه جامعه را نیز به ارمغان می‌آورد.
وی افزود: ورود موج سرمای فراگیر در بسیاری از استان‌های کشور و افزایش مصرف گاز، صرفه جویی در مصرف این نعمت خدادادی برای عبور از روز‌های سرد زمستان را بیش از پیش ضروری ساخته است.
مهندس فعله گری بر لزوم مصرف بهینه گاز طبیعی توسط مشترکین تاکید کرد و گفت: صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی برای عبور از روز‌های سرد زمستان بدون ایجاد خلل در گازرسانی به منازل مسکونی، بسیار ضروری است.
وی ادامه داد: باید با فرهنگسازی مناسب، صرفه جویی و مصرف بهینه این نعمت خدادادی، شرایط لازم جهت تامین گاز پایدار در سطح استان فراهم شود که واحد مشترکین ادارات گاز در تحقق این مهم نقش بسزایی ایفا می‌کنند.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی را فقط مختص مشترکین خانگی ندانست و بیان داشت: مصرف بهینه گاز طبیعی در سازمان‌ها و ادارات دولتی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردارست و رعایت موارد ایمنی و مصرف بهینه منابع انرژی بخصوص گاز طبیعی در ادارات دولتی، امری ضروری است.
وی ادامه داد: براساس ماده ۴۳ قانون بودجه سال ۹۹، ادارات و ارگان‌های دولتی مکلفند در سال جاری با راهکار‌های عملی ۱۰ درصد از مصرف گاز طبیعی را کاهش دهند و برای رصد این مصوبه، شرکت گاز استان کردستان گروه پایش انرژی را تشکیل داده است.
مهندس فعله گری در پایان سخنانش اظهار داشت: در هر شرایطی تامین گاز مصرفی منازل مسکونی ازاولویت‌های شرکت گاز استان کردستان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار