مدیر عامل کارخانه سیمان تهران با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان این کارخانه در دوران تحریم های ظالمانه دشمنان، گفت: تولید سیمان نسبت به پنج سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۲۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 30 November 2020

سید عباس حسینی روز دوشنبه در  مراسم گرامیداشت هفته بسیج در کارخانه سیمان تهران، اظهار داشت: رشد تولید کارخانه سیمان تهران در حالی صورت گرفته است که کشور درگیر تحریم های ظالمانه دشمنان و بیمار منحوس کرونا بوده است.  

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی و بسیجی وار کارکنان کارخانه سیمان تهران، خاطرنشان کرد: جهش تولید سیمان تهران نتیجه تفکر و عمل بسیجی است.

حسینی بیان داشت: راه اندازی خط ۶ کارخانه سیمان تهران در سال جاری نشانه اصلی جهاد کارکنان این کارخانه در جهت اقتصاد مقاومتی و عمل به شعار سال(جهش تولید) است.

وی با اشاره به ۲۹ شهید سیمان تهران و افتخارات این مجموعه در دوران دفاع مقدس، افزود: کارکنان کارخانه سیمان تهران در گذشته در سنگرهای حق علیه باطل و امروز نیز در عرصه کار و تلاش به دنبال اجرای منویات رهبر معظم انقلاب هستند.  

حسینی در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده به جایگاه و ارزش بسیج  و تفکر بسیجی اشاره کرد و افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) فرمودنده اند: از خدا  می خواهم که با بسیجیان محشور شوم، همین یک کلام برای پی بردن به جایگاه ارزشمند بسیج کفایت می کند.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و منطقه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تفکر و فرهنگ بسیجی هستیم،  

در ادامه این برنامه معنوی که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات استان تهران ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه سیمان تهران ابراز داشت:اکنون ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و بر اساس این واقعیت باید برنامه ریزی، دور اندیشی و اقدام نمائیم.

سرهنگ مهدی علمدار ضمن تاکید بر نگاه به داخل و حمایت از تولید افزود: تولیدکنندگان ما در حال حاضر فشار مضاعفی را تحمل می کنند اما نجیبانه به تولید ادامه می دهند.

وی ضمن تقدیر از همت مدیریت و کارکنان سیمان تهران  در راه اندازی مجدد خط ۶ این مجموعه افزود: این یک حرکت جهادی و بسیجی وار بود، ما در گام دوم انقلاب نیازمند چنین تفکر و شجاعتی در نگاه به داخل هستیم.

در پایان ضمن تقدیر از بسیجیان نمونه سیمان تهران، لوح سپاسی از سوی فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات استان تهران به سبب تلاش مدیریت سیمان تهران و اعتماد به توانمندی کارکنان مجموعه در راه اندازی خط ۶ سیمان تهران اهداء گردید.

به گزارش ایرنا، مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات استان تهران، فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان ری، مدیر عامل شرکت سیمان تهران و جمعی از بسیجیان این مجموعه در مجتمع صنعتی سیمان تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار