مدیر امور ابفا دهگلان خبر داد؛
مدیر امور آب و فاضلاب دهگلان با اشاره به ایجاد ۵ باب مخزن ذخیره آب در روستا‌های این شهرستان طی سالجاری گفت: ۳ باب از این مخازن ۵۰ مترمکعبی، یک مخزن ۱۰۰ و یک مخزن ۳۰۰ مترمکعبی بوده است.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹ 02 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، فرهاد باقری گفت: علاوه بر این اقدامات، امسال در بخش مشترکین، پایش ۲۰ روستا برای شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز انجام شد که موجب شناسایی ۵۰ انشعاب غیرمجاز گردید و از این تعداد ۳۲ مورد تبدیل به مجاز و ۱۸ مورد نیز به ناچار به دادگاه معرفی شدند.
وی افزود: همچنین جهت جبران آب شرب مجتمع بلبان آباد – گردمیران که شامل ۱۲۰۰ اشتراک متعلق به گردمیران سفلی، علیا و بکرآباد و ۱۱۸۹ اشتراک متعلق به بلبان آباد می‌باشد، یک حلقه چاه به عمق ۷۰ متر و ۴.۵ کیلومتر خط انتقال اجرا شده که انشاالله در آینده نزدیک، وارد مدار بهره برداری خواهد شد.
باقری تصریح کرد: اقدام برای آبرسانی سیار به ۱۰ روستا و شهر بلبان آباد به میزان ۵ میلیون لیتر طی ۳ ماه، حل مشکل سرریز مخزن ۲ روستا، تعمیر و نصب ۲ دستگاه دیزل ژنراتور، پایش ۴۰ کیلومتر خط انتقال در روستا‌ها و مدیریت مصرف ۱۵ روستا با تنظیم شیر فلکه‌ها از دیگر اقدامات آبفا دهگلان در سال ۹۹ بوده است.
مدیر امور آبفا دهگلان خاطرنشان کرد: در بخش کنترل کیفی، ۳۰ هزار آزمون کلرسنجی، ۹۰۰ مورد آزمون میکروبی، ۱۴۰ مورد آزمون شیمیایی و توزیع ۴ تن کلر در روستا‌ها و شهر انجام شده است.
باقری در پایان با بیان اینکه در سالجاری ۲۰ کیلومتر شستشوی شبکه آب انجام شده است، افزود: همچنین ۶۰۰ متر عملیات توسعه شبکه آب، ۱۳ کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب و ۵۳۰ مورد رفع شکستگی از فعالیت‌های آبفا دهگلان در این مدت بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار