رئیس سازمان جهاد کشاورزی در دومین جلسه هماهنگی گرامیداشت روز جهانی خاک اعلام کردند امسال باتوجه به شرایط پیش آمده به صورت وبینار و از طریق آدرس https://fao.zoom.us/j/۹۵۷۹۵۰۹۱۶۴۲ و با حضور وزیر محترم جهاد کشاورزی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ 02 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، محمد فرید سپری اذعان کردند که مراسم امسال با شعار «زنده نگه داشتن خاک، حفاظت از تنوع زیستی خاک» و با هدف ترویج وتوسعه اکوسیستم سالم و با پرداختن به چالش‌های رو به رشد در مدیریت خاک، مبارزه با از دست دادن تنوع زیستی خاک، افزایش آگاهی از خاک و تشویق آحاد جامعه به تعهد در مقابل محافظت از خاک برگزار خواهد شد.
ایشان همچنین بیان کردند با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در کنار برگزاری مراسم مسابقه‌ای تحت عنوان مسابقه بزرگ نقاشی با موضوع شعار سال روز جهانی خاک در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی نواحی ۱و۲ شهرستان سنندج در تاریخ ۱۵ لغایت ۱۹ آذر ماه و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و به تعداد ۱۴ نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. وی افزود امسال دبیرخانه استانی مراسم اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تعیین شده است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار