سردار سید صادق حسینی:
فرمانده سپاه کردستان گفت: دانشجوی آگاه الگوی تمام‌نما و چشم بینای یک ملت است که می‌بایست نسبت به همه رویدادهای جامعه خود حساس و مسئولیت‌پذیر باشد.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 06 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری فارس کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با صدور پیامی ضمن پاسداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استکبار جهانی در سال ۱۳۳۲ را گرامی داشت.

متن پیام فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بدین شرح است:

درود می‌فرستیم به روح شهدای دانشجوی واقعه ۱۶ آذر، شهیدان شریعت رضوی، قندچی و بزرگ نیا که یادآور حماسه و استکبارستیزی و افتخارآفرینی دانشجویان و دانشگاهیان بوده و برگ زرینی در تاریخ پرافتخار کشورمان است، این روز تاریخی که بعنوان روز دانشجو نامگذاری شده آغازگر جریانی است که در آن دانشجویان میهن با رشادت، عزت و پایمردی در مقابل مستکبرین و سلطه خواهان جهان ایستادگی کردند و در این راه جان خود را نثار کردند.

بی‌تردید ۱۶ آذر را باید نماد پیوند "دانش‌طلبی"، "آزادی‌خواهی" و "استکبارستیزی" دانست؛ چراکه علم برخاسته از ایمان، ظلم و ستم مستبدان را برنمی‌تابد و امروز استقلال، آزادی و امنیت کشور مرهون فداکاری جوانان غیرتمندی است که در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از آن، راه را بر استعمار و استثمار ملت بستند.

دانشجوی آگاه الگوی تمام‌نما و چشم بینای یک ملت است که می‌بایست نسبت به همه رویداد‌های جامعه خود حساس و مسئولیت‌پذیر باشد، مسلما پررنگ‌تر شدن نقش جوانان در عرصه تصمیم‌گیری و تقویت بنیه علمی کشور، آینده ایران اسلامی را تضمین خواهد کرد.

دانشجویان فرزانه باید با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت بتوانند دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی و استکبارستیزی خود را حفظ کند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دانشجو و با تبریک این روز به همه دانشجویان و دانشگاهیان امید آن را داریم که جوانان و دانشجویان که به‌حق گنجینه ارزشمند فردای ایران هستند با تداوم حرکت در خط ولایت در مسیر اعتلای همه جانبه کشور به شایستگی ایفای نقش کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار