ورمقانی گفت:سهم شهرستان بیجار در بودجه سال ۱۴۰۰ برای تکمیل طرح‌های عمرانی افزایش یافت.
کد خبر: ۹۲۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 06 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کردستان، علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار با بیان اینکه در لایحه بودجه ۱۴۰۰ میزان اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های بزرگ گنجانده شده است گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

او افزود: از مهمترین پروژه‌های ملی شهرستان می‌توان به آبرسانی به شهر‌های بیجار و حسن آباد یاسوکند و ۷۰ روستای مسیر انتقال آب اشاره کرد که امسال ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار داشت، ولی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ این میزان به ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

فرماندار بیجار تاکید کرد: تعریض جاده بیجار به دیواندره نیز پارسال حدود ۶۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار داشت که دولت در بودجه سال آینده اعتبار ۳۵۲ میلیارد ریالی برای آن در نظر گرفته است.

او با اشاره به اینکه بخش کشاورزی ارتباط مستقیمی با معیشت خانوار‌های بیجاری دارد، تاکید کرد: شبکه آبیاری و زهکشی دشت خورخوره از محل انتقال آب سد تلوار امسال ۱۰ میلیارد ریال داشت که با تلاش صورت گرفته اعتبار آن جهت اتمام پروژه در بودجه سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال یعنی ۶ برابر رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار