رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان گفت: اعضای نیروهای انقلابی برای تحقق تمدن اسلامی مدنظر مقام عظمای ولایت و برون‌رفت از مشکلات کشور فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 07 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در دیدار جمعی از اعضای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان با مدیرکل دیوان محاسبات استان، با تسلیت شهادت شهید فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان، اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی سال گذشته قبل از انتخابات مجلس توسط برخی از فرهیختگان و شخصیت‌های ملی با تکیه بر نیروی جوانان و عقبه مردمی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه این ائتلاف یک وحدت از سوی نیروهای انقلابی است، افزود: عده‌ای می‌خواهند دوره انقلابی‌گری را کم‌رنگ کنند اما این جریان معتقد است که باید آرمان‌های امام و رهبری در صحنه باشد و به منظور برون‌رفت از مشکلات کشور پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما در بسیاری از عرصه‌ها از جمله مسائل علمی، نظامی، استقلال سیاسی و غیره پیشرفت داشته است اما در برخورد با برخی مسائل مانند تبعیض، مفاسد و شکاف طبقاتی فاصله وجود دارد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان اعلام کرد: جای خوشحالی است که بیشتر نمایندگان مجلس در کشور نیز از نیروهای انقلابی هستند و امیدواریم با روی کارآمدن دولت انقلابی در آینده نزدیک گامی در راستای تحقق تمدن اسلامی که مدنظر مقام معظم رهبری است، برداریم.

حجت‌الاسلام سادات یادآور شد: در کردستان نیز با تلاش همه نیروهای انقلابی این جریان روز به روز منسجم‌تر و مستحکم‌تر می‌شود و افراد و نیروهای با سابقه و اساتید دانشگاهی ارزشی در میان این نیروها فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: دولت در بسیاری از موارد با این شورا همسو نیست و امیدواریم با روی کارآمدن دولت انقلابی بتوانیم به اهداف موردنظر برسیم.

وی از دیوان محاسبات بعنوان یک بازوی مشورتی برای مجلس و نظام یاد کرد و گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی می‌تواند برای تحقق اهداف یاریگر دیوان محاسبات باشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان اضافه کرد: دیوان محاسبات نیز به دنبال ارتباط‌گیری با بدنه نیروهای انقلابی استان است تا بتواند اهداف خود را بیشتر و بهتر پیگیری کند و بر بودجه‌های ادارات و ارگان‌ها نظارت بهتری داشته باشد.
منبع: فارس
برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار