طرح زمستانه فرماندهی انتظامی کردستان با حضور بیش از سه هزار نیروی پلیس راه و راهور و نیروهای امدادی و خدماتی در سطح جاده‌ها و معابر شهری و روستایی آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 10 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: امسال در رزمایش زمستانه پلیس بین از سه هزار نیرو شامل پلیس‎های راهور و راه، راهداران، امدادگران جمعیت هلال احمر و اورژانس، آتش نشانان، تکنسین‌های امداد خودور و نیرو‌های شهرداری به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

سردار علی آزادی با بیان اینکه این طرح به مدت سه ماه از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند اجرا می‌شود افزود: دستگاه‌های مختلف این استان ۷۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین را برای اجرای این طرح اختصاص داده‌اند تا در سریع‌ترین زمان ممکن در مقابله با حوادث و بحران‌ها جوابگوی نیاز مردم باشند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲ بالگرد امدادی اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر نیز برای ارایه خدمات در مواقع بحرانی در این استان تخصیص یافته و علاوه بر آن فرماندهی انتظامی استان برای ارایه خدمت بالگرد‌های ناجا در مواقع اضطراری هماهنگی لازم را انجام داده است.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: توصیه می‌شود به علت قرار گیری کشور در شیوع همه گیری ویروس کرونا مردم از انجام سفر‌های غیر ضروری در این مدت خودداری کنند و در صورت لزوم بدون همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ راهی سفر نشوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار