مسوول سازمان بسیج رسانه کردستان گفت: تاکنون (۲۲ آذر) ۸۰ خبرنگار رسانه های این استان آثار خود را به دبیرخانه ششمین جشنواره ابوذر ارسال کرده‌اند.
کد خبر: ۹۲۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸ 13 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، توفیق مفاخری اظهار داشت: پایان آذر ماه جاری آخرین مهلت ارسال آثار برای دوره ششم جشنواره ابوذر است البته امسال بدلیل تفاوت در نحوه ارسال آثار، مهلت در نظر گرفته شده، تمدید نخواهد شد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند در این مدت باقی مانده به سامانه www.aboozarha.ir مراجعه کرده و آثار خود را ثبت کنند.

مفاخری اضافه کرد: جشنواره در ۱۰ محور برگزار خواهد شد که شامل مسایل صنفی خبرنگاران، کرونا و کمک مومنانه، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاورد‌های انقلاب، بسیج و حوزه‌های اقدام ملی و امیدآفرینی است.

وی با اشاره به اینکه بخش ویژه محور دهم با عنوان نقش مرز در امنیت پایدار و نفش امنیت در توسعه استان نیز در جشنواره برگزار می‌شود، افزود: بخش‌های جشنواره شامل خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، اینفوگرافی، یادداشت، عکس، کاریکاتور، موشنگرافی و فیلم کوتاه است.

مفاخری با بیان اینکه هر خبرنگار می‌تواند در هر بخش پنج اثر به این جشنواره ارسال کند، تاکید کرد: در دوره پنجم جشنواره ۴۵۱ اثر به دبیرخانه ارسال شد که با توجه به افزایش بخش‌ها امیدواریم آثار بیشتری به جشنواره ارسال شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه استان کردستان به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مسابقه‌ای برگزار می‌کند، گفت: صاحبان آثار گزارش، یادداشت و سرمقاله، خبر، فیلم، دلنوشته، تیتر، گزارش تصویری و مصاحبه در محور‌های تبیین شخصیت و ویژگی‌های شهید سلیمانی، ارتباط حاج قاسم و جامعه کُردی و نقش این شهید والامقام در نابودی داعش و تقویت جبهه مقاومت، می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ دی ماه به پیام رسان‌های (ایتا، بله و واتساپ) به شماره ۰۹۳۹۳۷۳۰۹۶۰ ارسال کنند.

مسوول سازمان بسیج رسانه کردستان یادآور شد: برترین‌های این مسابقه همزمان با اختتامیه جشنواره رسانه ابوذر در دهه سوم دی‌ماه با اهدای جوایزی نفیس تجلیل خواهند شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار