سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: هدف تیم ما این است که سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کنیم و برای دوره‌های بعدی آماده شویم.
کد خبر: ۹۲۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹ 14 December 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا اصغر نوروز نژاد، شامگاه یکشنبه پس از باخت مقابل پاس ناجا قم افزود: این دیدار را با یک امتیاز اختلاف به دلیل کم تجربگی بازیکنانم از دست دادیم.
وی اضافه کرد: حق ماشکست نبود و در حالی که شایستگی بُرد داشتیم، این امر محقق نشد.
سرمربی پاس ناجا قم: با برنامه تیم گچساران را شکست دادیم
همچنین سرمربی تیم پاس ناجا قم هم با بیان اینکه با برنامه حریف را شکست دادیم، اظهار داشت: بازی سختی بود حریف هم خوب بازی کرد.
رضا سفید گر ادامه داد: در ۳۰ ثانیه پایانی توانستیم با بهره‌گیری از زمان استراحت و گرفتن یک پنالتی به پیروزی دست یابیم.
وی اضافه کرد: در این دوره از بازی‌ها، ۶ دیدار سنگین برگزار کردیم به ویژه بازی با تیم مطرح ذوب آهن اصفهان که توانستیم مساوی کنیم.
دیدار تیم‌های پاس ناجا قم و نفت و گاز گچساران از گروه یک این رقابت‌ها شامگاه یکشنبه با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ به سود قمی‌ها پایان یافت.
در آخرین بازی پایانی این گروه و از ساعت ۱۹ امروز (بیست و سوم آذرماه ۹۹) تیم ستارگان دشتستان به مصاف پرسپولیس بهبهان رفته است تا پرونده این گروه در مرحله برگشت بسته شود.
در این گروه هم اینک تیم شهید شاملی کازرون با ۱۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم ذوب آهن اصفهان هم با ۱۱ امتیاز دوم است و منتظر شروع بازی‌های دور سوم که هنوز زمان و مکان آن مشخص نشده است، هستند.
در گروه یک این رقابت‌ها، تیم‌های ستارگان دشتستان بوشهر، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم شرکت دارند.
همچنین فرازبام خاییز دهدشت یاسوج، کیمیا کاشت کردستان، زغال سنگ طبس، فولاد سپاهان اصفهان، پرواز هوانیروز اصفهان و مس کرمان هم تشکیل دهنده تیم‌های گروه دوم هستند.            
سی و سومین دوره این رقابت‌ها که از نوزدهم آذرماه ۹۹ آغاز شده تا بیست و چهارم این ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در شهر صدرا  بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران ادامه خواهد داشت.
شهر صدرا در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال غربی شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار