حسام الدین اسعدی خبر داد:
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان گفت: افتخار این شعبه پیشتازی در ارائه خدمات است و تاکنون ۳۶۲ هزار و ۴۶۹ فقره تسهیلات پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸ 14 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، حسام‌الدین اسعدی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های استان در سنندج به مناسبت سیزدهمین سالگرد تاسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: این بانک از ابتدای تاسیس در کردستان تاکنون، ۳۶۲ هزار و ۴۶۹ فقره تسهیلات به ارزش ۱۲,۵۰۰میلیارد ریال به متقاضیان این استان پرداخت کرده است.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان گفت: از این ۳۶۲ هزار فقره تسهیلات، ۳۲۹ هزار فقره آن از منابع استانی و ۳۳ هزار و ۴۶۹ فقره نیز از منابع ملی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه این بانک از سال ۹۵ تاکنون ۲ هزار و ۹۵۷ فقره تسهیلات ازدواج در استان پرداخت کرده است، افزود: طی ۲ سال اخیر این بانک ۷۸۹ فقره تسهیلات به افراد تحت پوشش کمیته‌امداد و ۴۷۹ فقره به افراد تحت حمایت بهزیستی پرداخت کرده است.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کردستان یادآور شد: در همین مدت ۶ هزار و ۳۴۵ فقره تسهیلات چهار درصد اشتغال روستایی بنیاد برکت به ارزش یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال به متقاضیات این استان پرداخت شده که حداکثر رقم تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال است.
اسعدی به پرداخت ۶۵۰ فقره تسهیلات به زنان سرپرست خانوار در کردستان طی ۲ سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: امسال منابع بانکی قرض‌الحسنه مهر ایران در کردستان ۴۲ درصد رشد داشت درحالیکه این رقم در کشور ۴۰ درصد بود.
وی با بیان اینکه اکنون تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان به کارکنان دولتی بدون ضامن پرداخت می‌شود، اضافه کرد: عملیات دریافت تسهیلات تا سقف ذکر شده از طریق همراه بانک و بدون مراجعه حضوری قابل انجام است و متقاضیان می‌توانند از این طریق به آسانی اقدام به درخواست تسهیلات کنند.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کردستان با اشاره به اینکه میزان مطالبات این بانک در استان کمتر از یک درصد است، افزود: با راه‌اندازی سامانه میعاد، حذف کاغذ و بوروکرواسی اداری در سال گذشته، اکنون قرارداد‌های بانکی به صورت الکترونیکی منعقد شده و ۸۵ درصد در مصرف کاغذ صرفه جویی شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار