حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی:
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهدا شاخصه‌های مهم مذهبی، ایثار و آداب الهی را از زندگی خود به ما رساندند و شیوه زندگی آن‌ها را باید سرلوحه زندگی قرار دهیم.
کد خبر: ۹۲۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 17 December 2020

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از تسنیم کردستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در مراسم خاکسپاری پیکر دو تن از شهدای گمنام در دانشگاه فرهنگیان سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایثار شهدا یکی از شاخصه‌های مهم شهدا است چرا که آنان بدون هیچ چشم داشتی به دنیا جان خودشان را در راه اسلام و انقلاب اهدا کردند.
وی گفت: شهدای ما انسان‌های مهذبی بودند که مرتکب هیچ گناهی نبودند و هیچ وقت فریضه‌های دینی را ترک نمی‌کردند.
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: شهدا مودب به آداب الهی بودند و این شاخصه را به آسانی می‌توان در زندگی آن‌ها پیدا کرد.
پورذهبی در پایان سخنان خود اظهار کرد: این شاخصه‌ها حاجت امروز ما از شهدا در این مراسم است.

شهدا درس عزت و فداکاری به جامعه بخشیدند
ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: اعلاترین درجه برای شهدا این است که خداوند خود جانشان را می‌گیرد.
وی افزود: همه شهدا با لباس خود کفن می‌شوند و این از توجهات الهی به شهدا به شمار می‌رود.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج بیان کرد: شهدا با نثار خون خود درس عزت و فداکاری به انسان و جامعه داده‌اند و پیام‌های مختلفی را به عالم بشریت رساندند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار