رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهگلان گفت: تاکنون ۸۲ درصد راه‌ روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت این شهرستان آسفالت شده است.
کد خبر: ۹۲۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 19 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، وریا محمدی اظهار داشت: براساس قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف شده راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار را آسفالت کند که از ۱۱۰ روستای دهگلان تاکنون آسفالت راه ۹۰ روستا انجام شده است.
وی با بیان اینکه عملیات آسفالت راه روستا‌های زیر ۲۰ خانوار این شهرستان هنوز انجام نشده است، افزود: از ابتدای فصل پاییز بیش از ۱۴ کیلومتر از محور‌های اصلی و روستایی دهگلان آسفالت و یا روکش شده است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهگلان یادآور شد: تسطیح و رگلاژ ۱۰ کیلومتر از مسیر‌های روستایی شنی و خاکی این شهرستان در سه ماه اخیر نیز از دیگر اقدامات نیرو‌های راهداری است.
محمدی با اشاره به انجام عملیات شن ریزی و زیرسازی راه روستایی به صورت مقطعی در روستا‌های چیلک، صادق آباد، شاهجوب و گرگانه، اضافه کرد: با اجرای شن ریزی و زیرسازی مسیر برای آسفالت این راه‌ها آماده سازی می‌شود.
وی گفت: انجام ۳۰ کیلومتر شانه سازی در جاده‌های مواصلاتی، روکش آسفالت ۱۷ کیلومتر از مسیر‌های ارتباطی، لکه گیری ۲ هزار مترمربع از راه‌های ارتباطی، نصب ۲ چراغ چشمک زن در ۲ تقاطع و همچنین ایمن سازی حاشیه جاده‌ها از دیگر اقدامات انجام شده این اداره در سه ماه سوم سال است.
نصب ۲۰۰ عدد علائم ایمنی، نصب و ایمن سازی ۱۰ مورد سرسپری گاردریل، اجرای لایروبی و پاکسازی ۲۵ دهنه پل، ایجاد سه متر کانال هدایت آب از دیگر فعالیت‌هایی بود که رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهگلان به آن اشاره کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار