مدیر امور آبفا قروه از رفع مشکل افت فشار و کمبود آب شرب ۵۱ روستای این شهرستان در سالجاری و تکمیل پروژه آبرسانی پایدار به آن‌ها داد.
کد خبر: ۹۲۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ 20 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، جبار کلوندی با بیان این مطلب اظهار کرد: رفع مشکلات این روستا‌ها و آبرسانی پایدار از طریق اقداماتی، چون حفر و تجهیز ۷ حلقه چاه، اجرای ۲۳ کیلومتر خط انتقال، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع اجرا شده است.
وی افزود: آبرسانی به روستا‌های مظفرآباد، آجی چای، الهیاری، زرین آباد، قصلان، اسلام آباد، قراغل، شیخ جعفر، امین آباد، مهدیخان، شوراب هزاره، اوچبلاغ، گزل قایه، احمدآباد باش، نیازبلاغ، دیرکلو، قره بلاغ خان، باباگرگر، طوغان و مالوجه از طریق مجتمع قصلان با راه اندازی و تجهیز یک حلقه چاه، اجرای خط انتقال آب و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع انجام شده است.
مدیر امور آبفا قروه خاطرنشان کرد: آبرسانی پایدار به روستا‌های صندوق آباد، برمه تپه، شهاب الدین، زنگ آباد، ناظم آباد وکمره نیز با تعویض و مانور شیرآلات و ایجاد تعادل فشار مجتمع اجرا شده است.
کلوندی ادامه داد: در روستا‌های داشکسان، بهارلو، وینسار، گنداب سفلی، نارنجک، باباشیدالله، قوچاق، نی بند، باغلوجه وگنداب علیا با اجرای خط انتقال آب و تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه عملیات آبرسانی پایدار تکمیل شده است.
وی تصریح کرد: آبرسانی پایدار به روستا‌های آبباریک، حسن آباد و سوتپه نیز با حفر و تجهیز چاه، احداث ایستگاه پمپاژ و اجرای خط انتقال اجرا شد؛ همچنین آبرسانی به کمال آباد، چهارگاه، شوراب خان و شوراب حاجی با اجرای خط انتقال آب و تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه انجام گرفته است.
مدیر امور آبفا قروه افزود: کمبود آب روستا‌های کانی گنجی و چمقلو نیز با اجرای خط انتقال آب و تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه و روستا‌های گلالی و شیروانه با بهره برداری از شبکه و خط انتقال و نصب انشعاب برطرف و آبرسانی پایدار تأمین شد.
کلوندی گفت: آبرسانی پایدار به روستا‌های میهم سفلی، میهم علیا، ولی آباد با ارتقاء ایستگاه پمپاژ جهت مرتفع نمودن کمبود آب اجرا شد؛ همچنین در روستای سنگین آباد با راه اندازی و تجهیز یک حلقه چاه آبرسانی پایدار صورت گرفت.

وی در پایان با اشاره به وجود ۱۰۲ روستای زیر پوشش امور آبفا در قروه خاطرنشان کرد: به این ترتیب در سالجاری کار آبرسانی پایدار به ۵۰ درصد روستا‌های شهرستان انجام شده است.

 
منبع: تابناک
برچسب ها: کردستان ، قروه ، آبرسانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار