محمد مهجوری :
معاون عمرانی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: این بنیاد سه هزار و ۸۵۵ طرح اقتصادی با ظرفیت اشتغال ۲۷ هزار و ۴۴۲ نفر با سرمایه گذاری شش هزار و ۱۷۳ میلیارد ریال در کردستان انجام داده است.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 22 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، محمد مهجوری معاون عمرانی و طرح‌های زیر بنایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت، اما م (ره) به مناسبت بهره برداری از ۲۸ هزار طرح در سراسر کشور و سهم کردستان از این تعداد و آغاز چهاردهمین سال فعالیت این بنیاد عنوان کرد: در زمینه‌ی اقدامات انجام شده‌ی بنیاد برکت در کردستان می‌توان به مشارکت در توانمند سازی اقتصادی، توسعه کار آفرینی و اشتغال زایی با اجرای سه هزار و ۸۵۵ طرح اقتصادی با ظرفیت اشتغال ۲۷ هزار و ۴۴۲ نفر با سرمایه گذاری شش هزار و ۱۷۳ میلیارد ریال اشاره کرد که شامل، تعداد ۱۹ طرح بنگاه محور با ظرفیت اشتغال ۱۵ هزار و ۸۹۰ نفر و مجموع سرمایه گذاری ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال، تعداد ۳ هزار و ۸۳۴ طرح اجتماع محور سحاب با ظرفیت اشتغال ۱۱ هزار و ۵۰۲ نفر و مجموع سرمایه گذاری ۳ هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال در شهرستان‌های سروآباد، مریوان، بیجار، سقز، دهگلان، قروه سنندج و کامیاران و تعداد ۲ طرح تسهیلات محور با ظرفیت اشتغال ۵۰ نفر و مجموع سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد ریال در استان کردستان انجام شده است.
محمد مهجوری بیان کرد: به اجرای ۵۷ پروژه‌ی عمرانی و زیر بنایی با ارزش ۲۳۲ میلیارد ریال که شامل: ۳۸ مدرسه، ۵ مسجد، بیمارستان، مرکز بهداشت حوزه‌ی علمیه، بازسازی و تجهیز مدرسه، خانه‌ی عالم و... انجام شده در کردستان می‌توان اشاره کرد.
معاون عمرانی و طرح‌های زیر بنایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت، اما م (ره) در خصوص حوزه‌ی اقدامات در دست اجرای این بنیاد در کردستان، اظهار داشت: پایدار سازی اشتغال ایجاد شده در سال ۱۳۹۸ با حمایت از طرح‌های اقتصادی مشارکتی و ایجاد تکمیل زنجیره‌ی تولید طرح‌های اشتغال زای اجتماع محور از طریق شبکه‌ی مجریان و تسهیلگران و همچنین، کمک به توسعه و تقویت بازاریابی و فروش محصولات طرح‌های اشتغال زایی اجرا شده از جمله اقدامات این بنیاد در کردستان است.
محمد مهجوری افزود: همچنین به اجرای یک هزار و ۲۶ پروژه‌ی عمرانی و زیر بنایی که شامل، ۱۲ مدرسه، راه، سوخت رسانی، بازسازی و تجهیز مراکز فزهنگی و مذهبی، مسکن و ... با ارزش ۴۲۲ میلیارد ریال در کردستان اشاره کرد.
محمد مهجوری معاون عمرانی و طرح‌های زیر بنایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت، اما م (ره) در خصوص اقدامات برنامه ریزی شده توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در استان کردستان، خاطر نشان شد: تکمیل پروژه‌های در دست اقدام تا پایان سال ۱۴۰۲، توانمند سازی اقتصادی، توسعه کار آفرینی و اشتغال زایی با اجرای سه هزار و ۱۰۰ طرح اقتصادی اجتماع محور با حجم کل سرمایه گذاری ۳۱۹ میلیارد تومان و ایجاد ظرفیت شعلی برای ۳ هزار و ۹۰۰ نفر در استان کردستان برنامه ریزی شده است.
محمد مهجوری در پایان بیان کرد: اجرای طرح‌های بنگاه محور با رویکرد تکمیل مدیریت زنجیره‌ی تولید (تامین نهاده، تولید و بازار فروش محصول) با الگوی بنگاه محور در سال ۱۳۹۹ در استان کردستان برنامه ریزی شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار