با تلاش نیرو‌های منابع طبیعی شهرستان سپیدان محموله قاچاق ریشه شیرین بیان در شهرستان سپیدان شناسایی و متوقف شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 23 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید عبداله بحرینی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان، گفت: متخلفان حمل محموله غیر مجاز ریشه شیرین بیان با یک دستگاه خودرو در محور ابنو - سپیدان - تنگ شول در حال حرکت بودند که در منطقه شش پیر با ایست و بازرسی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی مواجه و به دام افتادند.

او، بیان کرد: پس از توقیف خودرو و انتقال آن به پارکینگ، متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

بحرینی، با اشاره به عزم قاطع ماموران حفاظت منابع طبیعی در برخورد با قاچاقچیان و متصرفان اراضی ملی تصریح کرد: هر گونه برداشت و حمل محصولات فرعی جنگل و مرتع مستلزم کسب مجوز قانونی از ادارات منابع طبیعی است.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان، با تاکید بر توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی غیر مجاز طی عملیات دیگری در اراضی ملی پلاک اردکان سپیدان، ادامه داد: در این عملیات نیز متخلفان با استفاده از یک دستگاه بیل مکانیکی در حال تخریب اراضی ملی و جاده کشی غیر مجاز در این اراضی بودند که با هوشیاری و تلاش نیرو‌های منابل طبیعی به دام افتادند.

او، افزود: پس از توقیف لودر مذکور و تشکیل پرونده، راننده متخلف برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

بحرینی با اشاره به اینکه هرگونه فعالیت بدون مجوز در اراضی ملی جرم بوده وبا متخلفان برابر قانون برخورد می شود از عموم مردم به خصوص طبیعت دوستان درخواست کرد تا با مشاهده هرگونه تخلف در اراضی ملی مراتب را ازطریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار