مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۵۲ درصد جمعیت تحت حمایت این نهاد، زنان سرپرست خانوار هستند، گفت: آموزش برای منبع درآمد به این قشر در برنامه قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 24 December 2020

۵۲درصد جمعیت تحت حمایت کمیته امداد سمنان زنان سرپرست خانوار هستند

به گزارش تابناک سمنان محسن مسعودیان راد ضمن بیان اینکه ۱۳ هزار و ۴۱۹ نفر معادل ۶.۲ از جمعیت کل استان سمنان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، ابراز داشت: با توجه به اینکه توانمندسازی جامعه هدف در دستور کار قرار دارد لذا تلاش شد تا با ارائه تسهیلات ۴۱۰ زن و ۸۸۷ مرد را در طرح‌های اشتغال کمیته امداد سمنان صاحب شغل کنیم.

وی بابیان اینکه ۵۲ درصد از جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان زن سرپرست خانوار هستند، افزود: برای این افراد نیز تلاش شد تا آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه شود تا بتوانند علاوه بر حمایت‌های کمیته امداد از منبع درآمد نیز بهره‌مند باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری یک هزار و ۲۹۷ طرح اشتغال‌زایی در سطح استان به اجرا درآمده است، ابراز داشت: دام‌پروری، کشاورزی، پرورش طیور و آبزیان، صنعتی و معدنی، طرح صنایع‌دستی و طرح حمل‌ونقل ازجمله مشاغلی بودند که طی این بازه ایجاد شدند.

مسعودیان راد بابیان اینکه درصدد برون سپاری مددکاری هستیم که مراکز نیکوکاری ظرفیت خوبی برای برون‌سپاری خواهند بود، تصریح کرد: ۳۷ مددکار رسیدگی به خانواده‌ها را عهده‌دار هستند که میانگین هر مددکار رسیدگی به ۵۵۸ خانوار را در بردارد.

وی بابیان اینکه ۷۶۹ نفر از ایتام استان چشم‌به‌راه کمک نیکوکاران و خیران هستند، افزود: با همراهی خیران امیدواریم بتوانیم تأمین نیازهای این افراد را برای دهه فجر امسال جشن بگیریم که خوشبختانه مردم استان سمنان همواره در این راه پیش‌قدم بودند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار