با سخنرانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛
قرارگاه استانی اباذر با حضور آنلاین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۲۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 24 December 2020
به گزارش تابناک کردستان، سه شنبه شب مراسم افتتاح قرارگاه اباذر و اندیشکده مدیریت راهبردی استان کردستان با حضور آنلاین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

محسن رضایی اظهار کرد: امروز پس از گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی نوبت نسل‌های سوم و چهارم است که به تحول در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی بپردازند.

وی افزود: جوانان باید ضمن فعالیت در بازار‌های داخلی و جایگزینی کالا‌های ایرانی به جای اجناس خارجی، بازار‌های منطقه را با تولید کالا‌های با کیفیت تصاحب کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار ایجاد ایران بزرگ اقتصادی توسط جوانان نسل سوم و چهارم شد و خاطرنشان کرد: باید در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب برای خودکفایی، داشتن قدرت، سیاست، زندگی و درآمد خوب تلاش کنیم.

رضایی بر لزوم تلاش جوانان نسل سه و چهار انقلاب در این راستا و در قالب تشکیلاتی فراجناحی و فراحزبی تاکید کرد.

وی افزود: جوانان متعهد و تلاشگر باید بعد از آموزش، فعالیت‌های جهادی انجام دهند و در کنار رسیدگی به محرومان به کار‌های خلاقانه و اختراعات جدید بپردازند.

رضایی یادآور شد: امروز تمام جهان به سمت فناوری‌های پیشرفته سوق پیدا کرده‌اند لذا ما نیز باید قدرت خود را در بخش‌های مختلف از جمله علم، فناوری و اقتصاد ارتقا دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به آمادگی برای آموزش جوانان و علاقمندان در راستای ایجاد تحول در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: ما تجربیات دوران دفاع مقدس و دیگر برهه‌های انقلاب را در اختیار نسل جوان می‌گذاریم و جوانان نیز باید همت کرده و تحول بزرگی در کشور ایجاد کنند.

رضایی با بیان اینکه نسل دوم انقلاب در منطقه کردستان با شرارت ضدانقلاب مواجه شدند، تاکید کرد: در کردستان خود مردم و پیشمرگان کُرد مسلمان وارد میدان شده و ضد انقلاب را بیرون کردند و اکنون نیز فرزندان همین رزمندگان و مردم ولایتمدار، باید در راه توسعه منطقه و کشورشان تلاش کنند.

فرمانده قرارگاه استانی اباذر در کردستان نیز در این نشست آنلاین گفت: انتظار داریم مسیر بهره مندی از دانش و تخصص جوانان نخبه و صاحب فکر کردستانی برای کمک به توسعه و شکوفایی کشور فراهم شود.

مهدی ترابیان افزود: نیروی انسانی نخبه، توانمند و متخصص از سرمایه‌های استان کردستان است و باید از این سرمایه‌ها به نحو احسن استفاده شود.

وی اظهار کرد: این قرارگاه فرصتی برای نخبگان جوان است که اگر طرح یا مسئله‌ای در مورد مسائل ملی و استانی دارند از طریق آن به مدیران ارشد کشور منعکس کنند.

ترابیان افزود: در نظر داریم دوره‌های آموزشی مدیریت راهبردی انقلابی را در استان برگزار کنیم که این دوره‌ها در راستای همان انتقال تجربیات و ارتباط بدون واسطه جوانان استان با مدیران است.

وی اعلام کرد: این دوره‌ها به صورت مجازی و با تدریس مدیران ارشد کشوری برگزار خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار