مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان:
احمد فعله گری اظهار داشت: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در ۹ ماهه سال جاری، ۲ میلیارد و ۱۱۲ میلیون متر مکعب گاز مصرف نموده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی برابر با ۸ در صد را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 28 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان مهندس احمد فعله گری با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل افزود: مشترکان گاز استان کردستان در ۹ ماهه اول سال گذشته ۱ میلیارد و ۹۵۳ میلیون و ۷۳۳ هزار متر مکعب گاز طبیعی مصرف نموده اند.
وی افزود: مشترکین استان کردستان در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری، عمومی و صنعتی در آذرماه ماه سال جاری ۳۴۵ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۸۶۱ متر مکعب گاز طبیعی مصرف کردند که این رقم در سال گذشته ۳۱۶ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۹۰۰ متر مکعب بوده که افزایش ۹ درصدی را شاهد هستیم.
فعله گری به کاهش محسوس دما طی روز‌های اخیر و پیش بینی کاهش دما در روز‌های آتی اشاره کرد و از مشترکان خواست ضمن استفاده بهینه از گاز طبیعی، دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) را در منزل رعایت کنند تا استمرار خدمات شرکت گاز استان کردستان تداوم داشته باشد.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی که بعد از تعطیلی ساعت کاری، سیستم‌های گرمایشی را خود را خاموش نکنند طبق بخشنامه معاون اول ریاست جمهوری گاز آن‌ها قطع خواهد شد.
لازم به ذکر است شرکت گاز استان کردستان دارای ۵۵۷ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی می‌باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار