مدیر تیم هندبال پاس قم گفت: برای صعود به مرحله بعد لیگ برتر هندبال ۲ مسابقه پیش رو داریم که اگر دست کم در یکی از آنها را پیروز شویم این مهم محقق می شود و برای تحقق آن آماده جنگیدن در میدان مسابقه هستیم.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ 28 December 2020

به گزارش تابناک قم، محسن ولیان افزود: از پایان مرحله اول دور برگشت مسابقات گروه الف لیگ برتر هندبال آقایان کشور، حدود یک ماه گذشته و در این مدت تمرین های آماده سازی خوبی انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه اشتیاق برای صعود به مرحله بعد موجب شده تا سطح آمادگی بازیکنان افزایش داشته باشد، ‌ادامه داد: مسابقات سنگینی را پشت سر گذاشته ایم و با قرار گرفتن در رده سوم گروه الف همچنان مهمترین شانس برای صعود به مرحله بعد پس از نیروی زمین شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان هستیم.

مدیر تیم هندبال پاس قم افزود: بلافاصله پس از پایان مسابقات مرحله اول دور برگشت، به دلیل تحلیل رفتن بازیکنان، آماده سازی و ارتقای سطح اعضای تیم در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون هندبالیست های این تیم در سطح آمادگی خوبی قرار دارند.

وی با اشاره به برنامه مرحله دوم دور برگشت این مسابقات که به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود گفت: بر اساس اعلام فدراسیون هندبال، تیم پاس ناجا در روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه به مصاف نیروی زمینی شهید شاملی کازرون صدر نشین می رود و در روز جمعه ۱۹ دی نیز در مقابل ستارگان دشتستان صف آرایی می کند.

ولیان با بیان اینکه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و قرنظینه اعضای تیم، هیچ مشکلی از نظر شیوع کرونا در این تیم وجود ندارد، ادامه داد: مطابق اعلام فدراسیون هندبال تیم های گروه الف باید روز سه شنبه ۱۶ دی ماه از ساعت ۸ الی ۱۰ برای انجام تست پس سی آر کرونا در محل فدراسیون هندبال حضور یابند.

هندبال پاس قم سال گذشته با تکیه بر ظرفیت جوانان بومی پس از هفت سال موفق به کسب مجوز صعود به لیگ برتر شد و این مهم در حالی رقم خورد که این تیم با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده و هست.

دور رفت فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان کشور طی دو مرحله برگزار شد که مرحله رفت این مسابقات در روز جمعه، ۲۳  آبان ماه به پایان رسید.

صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم و پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

هم اکنون در گروه اول لیگ برتر هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۷ بازی و ۱۴ امتیاز در رده اول، ذوب آهن اصفهان با هشت بازی و ۱۱ امتیاز در رده دوم و پاس قم با هشت بازی و ۹ امتیاز در رده سوم قرار دارند. پرسپولیس بهبان با هفت بازی و ۶ امتیاز با قرار گرفتن رده چهارم در تلاش برای رسیدن به جایگاه سوم این گروه و صعود به مرحله بعد این مسابقات است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار