امام جمعه موقت سنندج:
امام جمعه موقت سنندج گفت: سردار شهید سلیمانی در مقابل ظالمان ایستاد و دشمنان پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) را رسوا کرد.
کد خبر: ۹۲۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 28 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، ماموستا سید احسن حسینی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی شاگرد مخلص امام حسین (ع) و بازوی نیرومند رهبر معظم انقلاب بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به وسیله خلوص نیت و عبادت به مرحله سربلندان رسید اضافه کرد: کسانی که در مقابل ظالمین قد بلند می‌کنند طرفدار حق هستند و حق می‌گویند و از مکتب حضرت علی (ع) درس گرفته‌اند.

ماموستا حسینی با اشاره به اینکه ظلم تاریکی روز قیامت است تاکید کرد: از خدا می‌خواهیم ادامه دهنده راه تمام شهدا و بویژه سردار سلیمانی باشیم و در گفتار و رفتار خود تجدید نظر کنیم.

حجت الاسلام بلال عربیان یکی از فعالین سیاسی کردستان هم در این آیین گفت: سردار سلیمانی از نظر عملیاتی ناآرام و بدون آرام و قرار بود، اما وقتی او را ملاقات می‌کردی گمان می‌کردی با یکی از اولیا الله روبرو شده‌ای.

وی با بیان اینکه سردار دل‌ها به خانواده‌های شهدای حرم، دیگر شهیدان و جانبازان سر می‌زد و با همه با مهربانی روبرو می‌شد یادآور شد: سردار با خدا معامله کرده بود و به همین دلیل در عملیات‌ها دست به کار‌های شجاعانه‌ای می‌زد.

حجت‌الاسلام عربیان اضافه کرد: دشمن حاج قاسم را ترور کرد تا به عنوان برگ برنده انتخاباتی در دست داشته باشد، اما عظمت و بزرگی حاج قاسم، دشمن را زمین زد.

یکی دیگر از فعالین سیاسی استان کردستان هم در این آیین با اشاره به اینکه خون حاج قاسم موجب شد وحدت و یکپارچگی در میان مسلمانان دنیا بیشتر شود گفت: خون شهدا و سردار دل‌ها موجب پرت کردن ترامپ از کاخ سفید و خفت برای او شد.

عباس حسین‌پناهی یادآور شد: باید امنیت موجود در کشور را که به همت شهدا و نیرو‌های نظامی ما به دست آمده است را قدر بدانیم و قدردان بانیان آن باشیم.

وی با بیان اینکه رفتار و کردار آن مرد اخلاق را زمینه کار‌های خود کنیم اضافه کرد: اولین موضوع مبارزه با فساد است و هرکدام از ما به سهم خود وظیفه داریم با فساد مقابله کنیم.

حسین پناهی با اشاره به سالروز ۹ دی اظهار داشت: در هرجا باید فتنه را خاموش کنیم و کسانی که راه راستین انقلاب را ادامه می‌دهند قدر بدانیم.

حسین‌پناهی تاکید کرد: چیزی به نام شیعه و سنی نداریم و همه ایرانی محسوب می‌شویم و پشت سر رهبر معظم انقلاب ایستاده‌ایم و با راهنمایی‌های ایشان حرکت می‌کنیم.

وی افزود: نباید اجازه داد عده‌ای موجب دلسردی در مردم دلسردی شوند و باید تلاش کرد همه در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار